کد خبر: 843725
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال‌احمر کشور گفت: در نوروز امسال، بیش از ۲۰ هزار داوطلب هلال‌احمر در ۱۰۰۰ پایگاه نوروزی ایمنی و سلامت خدمت می‌کنند.
تسنیم: مسعود آسیما اظهار داشت: 20 هزار نفر از جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر در طرح نوروزی امسال با عنوان ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در یک هزار پایگاه ثابت و سیار خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به قدمت بالای این پایگاه‌ها و اجرای طرح نوروزی بیان کرد: این طرح از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر 17 سال است که اجرا می‌شود.

به گفته معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال‌احمر کشور، در این طرح امسال خدماتی اعم از خدمات ایمنی و پیشگیری و فرهنگ‌سازی ارائه که در آن نقاط پرخطر جاده به رانندگان گوشزد می‌شود.

آسیما اضافه کرد: داوطلبان جوان جمعیت هلال‌احمر در طرح نوروزی امسال خدمات سلامتی مانند اندازه‌گیری رایگان فشار خود در ایستگاه‌های سلامت را نیز ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره درباره پیشگیری از ایدز و اعتیاد به‌صورت چهره به چهره به جوانان نیز در این پایگاه‌ها و چادرهای ایمنی و سلامت ارائه می‌شود خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها از طریق بروشورهای آموزشی انجام می‌شود.

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال‌احمر کشور عنوان کرد: پایگاه‌های نوروزی ایمنی و سلامت سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در مبادی ورودی و خروجی شهرها و نیز نقاطی که تردد تجمع مسافران نوروزی در آن وجود دارد مستقر شده و داوطلبان در این پایگاه‌ها به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار