کد خبر: 843532
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
فرمانده كل سپاه:
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، پاسداري از وضع موجود انقلاب را محافظه‌كارانه دانست و تأكيد كرد: همه مسئولان نظام بايد خود را با پيش‌روندگي شتابان انقلاب اسلامي در دنيا هماهنگ كنند.
به گزارش سپاه‌نيوز، سرلشكر پاسدار جعفري در ديدار با جمعي از اساتيد، علما و فضلاي حوزه علميه قم با ارائه تحليلي راهبردي از عمق نفوذ انقلاب اسلامي و لزوم متناسب‌سازي تلاش‌ها با الزامات و مقتضيات آن گفت: انقلاب اسلامي به منزله ظرف و بستر حاكميت دين خدا بر زمين در مسير پيشرفت خود، منتظر كسي نمي‌ماند. همه مسئولان بايد خود را با پيش‌روندگي شتابان انقلاب هماهنگ كنند. وي افزود: انقلاب اسلامي هم اكنون در مرحله سوم خود يعني «تشكيل دولت اسلامي» قرار دارد و به فضل الهي با ريزش‌ها و رويش‌هاي جديد، با موفقيت از اين مرحله عبور خواهد كرد.
 
فرمانده كل سپاه پيشرفت، عدالت و كارآمدي را هندسه اصلي مرحله سوم انقلاب دانست و با اشاره به ظرفيت‌هاي كشور در اين مقطع تصريح كرد: اينجانب به عنوان فرمانده كل سپاه و يكي از فرماندهان دوران دفاع مقدس، معتقدم امروز به لطف خدا شور و هيجان جوانان براي دفاع غيرمحافظه‌كارانه از انقلاب به مراتب از دوران دفاع مقدس گسترده‌تر است و درخواست‌هاي مكرر آنان براي نقش‌آفريني در كنار مدافعان حرم نشانه اين واقعيت است. سرلشكر جعفري در ادامه با اشاره به نقش تعيين‌كننده و سرنوشت‌ساز سپاه و روحانيت در روند تكاملي انقلاب اسلامي گفت: رسالت مشترك حوزه‌هاي علميه و سپاه، پيش‌برندگي و تعميق انقلاب اسلامي اين امانت و وديعه‌ الهي براي نجات بشريت است و بي‌ترديد روحانيت انقلابي و سپاه، وعده‌هاي الهي را با پياده‌سازي نقشه جامع انقلاب اسلامي براي ترسيم سيماي جهان اسلام تحقق خواهند بخشيد. فرمانده كل سپاه با بيان اينكه «ظرفيت‌هاي معنوي و مادي ما در ساخت داخلي و استحكام نظام به عنوان هسته مركزي اين نقشه در حال گسترش تصاعدي است» تصريح كرد: اگر انقلاب و نظام در مسير اهداف خود متوقف شوند، همانگونه كه معمار كبير انقلاب اسلامي فرمودند اين توقف مي‌تواند موجب خسارت به اسلام شود. وي با اشاره به اينكه «پاسداري از وضع موجود انقلاب، پاسداري محافظه‌كارانه است» يادآور شد: سپاه و حوزه‌هاي علميه و همه قواي نظام در چارچوب منويات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري به پاسداري محافظه‌كارانه اكتفا نكرده و فراتر از آن خود را پاسدار پيش‌روندگي انقلاب اسلامي مي‌دانند و ان‌شاء‌الله به رسالت خود در اين عرصه عمل مي‌كنند.
 
وي نظريه‌پردازي و تحول در محتواي علوم انساني دانشگاه‌هاي كشور بر مبناي دين و علوم قرآني را مهم‌ترين انتظار از علما و فضلاي انقلابي حوزه‌هاي علميه قلمداد كرد و گفت: رسالت انقلابي حوزه‌هاي علميه در مقطع حساس كنوني انقلاب، اقدام جهادي در اين عرصه است و به همين دليل پيامبر مكرم اسلام(ص) مداد علما را افضل از دماء شهدا دانستند. فرمانده كل سپاه در پايان تأكيد كرد:هوشمندي، هوشياري و يكپارچگي آحاد ملت به ويژه پاسداران انقلاب، حوزه‌هاي علميه و روحانيون و فضلاي انقلابي به دشمنان اجازه پيشبرد اهداف و نقشه‌هاي شوم را نداده و چشم‌انداز تحقق مراحل پنجگانه انقلاب اسلامي بسيار روشن است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار