کد خبر: 843045
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
شهردار سرعین:
شهردار سرعین گفت:‌ در آستانه آغاز سفرهای نوروزی در قطب گردشگری ایران، شهر سرعین سه کمپینگ اقامتی برای گردشگران و مسافران تدارک دیده شده است.

رضا زنده‌دل در گفت‌و گو با خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: ما با تمام امکانات خود آماده استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران هستیم به طوریکه در این روزها در توسعه فضای سبز، زیباسازی سیمای شهری، رفت و روب بهتر و تجهیز و تکمیل کمپینگ‌ها و مراکز اقامتی اهتمامی جدی و واقعی داریم.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز مسافران و گردشگران بیشماری وارد نگین گردشگری ایران زمین، شهر توریستی سرعین می‌شوند، تصریح کرد: ما با 250 هتل، هتل آپارتمان، میهمان‌پذیر و سه کمپینگ به همراه چشمه‌های متعدد سرویس‌های بهداشتی و کار عمرانی و خدماتی که در شهر آغاز کردیم، در تدارک میزبانی شایسته از هموطنان هستیم.

شهردار سرعین به رشد 20 درصدی ارائه خدمات در هتل‌ها و افزوده شدن چندین مورد آب‌گرم معدنی در پذیرایی از مسافران و گردشگران خبر داد و گفت: سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم یک فضای خاطره‌انگیز برای مسافران و گردشگران نوروزی در سفر به سرعین فراهم آوریم.

زنده‌دل افزود: در کنار مجموعه شهرداری، جامعه اقامتی، پذیرایی و هتل‌داران ما نیز به حال آماده‌باش درآمدند تا در این ایام خدماتی قابل قبول به هموطنان در شهر سرعین ارائه کنند.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی کمپینگ‌های جدید اقامتی و همچنین ساماندهی خانه‌های مسافر سعی بر پذیرش و پاسخگویی به حجم بالای سفرهای نوروزی به مقصد سرعین هستیم، بیان کرد: در سرعین نیز طرح استقبال از بهار شروع شده و مجموعه شهرداری با رفت و روب، تنظیفات شهری، شستشوی جداول، لکه‌گیری موقت، توسعه فضای سبز و ده‌ها برنامه دیگر به استقبال سال نو می‌روند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر