کد خبر: 842219
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
فرماندار شهرستان شاهرود از نياز این شهر در هر ثانیه به 740لیتر آب آشامیدنی خبرداد در حالی که اکنون 550لیتر آب در ثانیه تامین می شود.

سید محمدرضا هاشمی گفت: در گذشته نه چندان دور با حفر40 تا 50 متر چاه در روستاهای پشت بسطام به آب می رسیدیم، اما اکنون به خاطر کاهش نزولات آسمانی و تداوم خشکسالی، برای رسیدن به آب باید بیش از 300 متر زمین حفر شود.

معاون استاندار سمنان حفاظت از محیط زیست را برای تداوم زندگی بشر و سایر موجودات ضروری خواند و گفت: یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید توجه وحفاظت محیط زیست است که در سفر هيات دولت به سمان مبلغ 228میلیون تومان اعتبار برای حفاظت از محیط زیست شاهرود تخصیص یافت.

هاشمی تداوم اجرای طرح انتقال آب از سرچشمه های قطری برای تامین آب آشامیدنی مردم شاهرود را الزامی خواند و گفت: برای اجرای این طرح تا کنون 23میلیاردتومان اعتبار هزینه شده و امسال هم هشت میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن اختصاص یافته است.

وی گفت: برای حفاظت از درختان مسیر لوله کشی این طرح ، قرار است لوله کشی بقیه مسیر به صورت دستی انجام شود زيرا شاهرود دارای یک هزار و 110هکتار فضای سبز است که حفظ و نگهداری آن با همیاری همه مردم ممکن می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار