کد خبر: 842216
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
استاندار سیستان و بلوچستان در هفتمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در استانداری برگزار شد، هر گونه سخت گیری در جهت تضییع فعالیت و حقوق مرزنشینان را مردود دانست و بر محافظت و صیانت جدی از منابع تأمین کننده منافع مرزنشینان تأکید کرد .

علی اوسط هاشمی گفت: مرز و مرزنشین یک فرصت اقتصادی و اجتماعی برای کشور است که تضییع حق مرزنشینان زمینه ساز اشتیاق به گریز از قانون و دسترسی به منابعی غیرقانونی را به دنبال دارد .

وی در ادامه خواستار تشکیل کمیته ای متشکل از فرماندهی مرزبانی ، اطلاعات ، نیروی انتظامی و دبیرخانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان برای آسیب شناسی و بررسی واقعیت ها و نقاط ضعف استان در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد.

استاندار سيستان و بلوچستان ادامه داد: شناخت مبادی ورود کالا اعم از اسکله ها و معابر مرزی با استانهای همجوار که تبدیل به نقاط امن برای قاچاقچیان شده باید شناسایی و راهکارهای لازم ارائه شوند.

هاشمی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را امری جدی خواند و گفت: مقام معظم رهبری شخصا در مقوله مبارزه با قاچاق کالا و ارز ورود پیدا کرده اند که ورود ایشان حکایت از عمق نگرانی و تهدید جدی قاچاق کالا برای اقتصاد کشور دارد لذا به معنای حقیقی کلمه باید مبارزه کرد .

وی افزود: وقتی اعتبار عالی ترین مقام کشور پای کار است به همان میزان صیانت از این اعتبار وظیفه ماست و به همان میزان نیز باید نقش ایفاء کنیم .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار