کد خبر: 842215
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
رئیس ستاد برگزاری چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان قضایی از برگزاری چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان قضایی سراسر کشور در تبریز خبر داد.

حجت‌الاسلام مظفری گفت: چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان قضایی با حضور 233 شرکت کننده از 31 استان کشور به مدت دو روز از امروز در تبریز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مظفری با اشاره به توجه رئیس قوه قضائیه به مسائل فرهنگی و پیشگیری از جرائم، ابراز داشت: کارکنان دادگستری به سبب وظیفه‌ای که بر عهده دارند به‌صورت مستمر در معرض انواع تهدیدها هستند و مشکلات مراجعین به آنان منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: عده‌ای برای رسیدن به خواسته‌های خود درصدد نفوذ به کارکنان می‌باشند که این امر شامل آسیب‌های مالی و اخلاقی می‌شود، بنابراین توجه به مسائل فرهنگی و ارتقاء روحیه‌ی مقاومت کارکنان همواره جزو دغدغه‌های مقامات ارشد قضایی بوده است.

اين مسئول افزود: ستاد برگزاری مسابقات از یک ماه قبل به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرده و کمیته‌های فنی و اجرایی، اطلاع‌رسانی، تشریفات، فناوری اطلاعات و امنیتی به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم و برگزاری شایسته‌ی مسابقات قرآنی تشکیل یافته‌اند.

رئیس ستاد برگزاری چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان قضایی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی برای اولین بار میزبان چنین مسابقه‌ی ملی شده است، تصریح کرد: ۲۳۳ نفر در این دوره به رقابت می‌پردازند که از این میان ۲۱۰ نفر متسابقین عادی و ۳۲ تَن نفرات برتر دوره‌های قبل هستند.

وی خاطرنشان ساخت: ۱۱۶ نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه بزرگ قرآنی مرد و مابقی زن هستند که در هفت رشته‌ی مفاهیم، حفظ موضوعی، قرائت، ترتیل، حفظ جزئی و حفظ کل قرآن کریم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار