کد خبر: 842211
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
۲۱۷ طرح عمرانی، ورزشی، بهداشتی و خدماتی توسط سپاه و با صرف ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اعلام اين خبر وبا اشاره به روند پیشرفت اجرایی شدن اين طرح ها گفت : برای تکمیل نیمی از این طرح‌ها 34 میلیارد تومان تأمین‌ شده و برای تأمین مابقی این اعتبار که برابر 16 میلیارد تومان است با استاندار رایزنی و مقرر شد بخشی از این مبلغ از اعتبارات استانی و بخشی دیگر از اعتبارات ملی تأمین شود.

علی‌محمد اکبری به واگذاری زمین برای ساخت بیمارستان در شهرکرد، احداث حسینیه در 7 کانون گردشگری و تأمین اعتبار برای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در محلات آلوده استان اشاره کرد و افزود: مجتمع مسکونی 236 واحدی کارکنان سپاه استان تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وي با اشاره به احداث 51 سالن فرهنگی و ورزشی صالحین در مناطق مختلف استان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و اداره کل ورزش و جوانان ادامه داد:برای احداث این تعداد سالن فرهنگی و ورزشی با زیربنایی بین 500 تا 900 مترمربع 10 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده که 800 میلیون تومان آن از منابع استانی بوده است.

اکبری ساخت 8 سالن 9 دی در مراکز شهرستان‌ها را از دیگر اقدامات سپاه استان برشمرد و گفت: مجوزهای لازم برای ساخت 5 استخر شنا با اعتبار 5 میلیارد تومان برای اجرا در شهرستان‌هایی که از این امکان بی‌بهره هستند نیز اخذ شده است.

وی اردوگاه‌های فرهنگی و هنری را یکی دیگر از طرح‌هایی که قرار است توسط سپاه استان اجرایی شود دانست و افزود : این اردوگاه‌ها قابلیت پدافند غیرعامل و مدیریت بحران نیز دارند و پیش‌بینی شده برای اجرای آن‌ها 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار ملی و به همین میزان اعتبار استانی نیاز باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار