کد خبر: 842206
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
88 مدرسه در نقاط مختلف این استان برای ارائه خدمات اسکان به مسافران نوروزی آماده سازی شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری استان مرکزی در نشست کمیته خدمات رفاه و اسکان ستاد خدمات سفر استان مرکزی در اراک با اعلام اين خبر گفت : بیش از یکصد هتل و مهمانسرا نیز برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که 40 هتل و مهمانسرای محلات از هم اکنون آمادگی خود را اعلام کرده اند.

حسن قربانی افزود : کمیته خدمات رفاه و اسکان ستاد سفر استان مرکزی تلاش دارد تا با ارائه خدمات مطلوب و رضایت بخش به مسافران نوروزی، زمینه ماندگاری هر چه بیشتر مسافران را در استان فراهم کند.

وي ادامه داد: عملیات تجهیز و آماده‌سازی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و سکوی های نماز در محورهای مواصلاتی استان نیز از هم اکنون برای خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی آغاز شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری استان مرکزی گفت : استان مرکزی در مسیر شاهراه کشور قرار گرفته و بیشتر مسافرانی که قصد سفر از شرق به غرب و شمال به جنوب کشور را دارند از این استان می گذرند بنابراین باید با برنامه ریزی های حکیمانه و ارائه خدمات ارزشمند، آنان را به گردشگران ماندگار تبدیل کرد.

قربانی افزود : معرفی ظرفیت های فرهنگی و مشاهیر استان مرکزی باید محور فعالیت های کمیته های 9 گانه ستاد خدمات سفر استان مرکزی باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار