کد خبر: 842197
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از رشد 18 درصدی تعداد جایگاههای CNG در اين منطقه طي 4 سال اخیر خبر داد.

محمود آقا محمدیان گفت: تعداد جایگاههای عرضه گاز طبیعی با توجه به لزوم استفاده از این سوخت پاک از تعداد 34 جایگاه (20 تک منظوره و 14 دومنظوره) در سال 92 به 40جایگاه ( 24تک منظوره و 16 دو منظوره ) در سال جاری رسیده است.

وي افزود: در سال 92 منطقه دارای 34 جایگاه با ظرفیت 42628 متر مکعب برساعت و متوسط فروش روزانه 430هزار متر مکعب بوده که در سال جاری این تعداد به 40 جایگاه با ظرفیت 49628 متر مکعب بر ساعت و متوسط فروش روزانه 510 هزار متر مکعب رسیده است.

آقا محمدیان ادامه داد: متوسط فروش روزانه نیز در این مدت با یک افزایش 19 درصدی روبرو بوده که حاکی از تمایل بیشتر شهروندان به استفاده از این سوخت پاک و از طرفی افزایش تعداد جایگاه هاو ارتقاي ظرفیت جایگاه های موجود در منطقه بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: با توجه به تخصیص 25 درصد سبد حمل و نقل در برنامه پنجم توسعه به این سوخت پاک، میزان جایگاههای موجود در منطقه بیش از درصد تخصیصی بوده و از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار می باشد مضاف بر اینکه این شرکت آمادگی دارد که درخواستهای جدید احداث جایگاه CNG در استان را با استفاده از تسهیلات و سرمایه گذاری شخصی و در چارچوب اطلاعیه و دستورالعملهای موجود بررسی و امکان سنجی نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار