کد خبر: 840738
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس از راه اندازی موفقیت آمیز، واحد تصفیه نفتا (NHT) در طرح افزایش ظرفیت بنزین پالایشگاه نفت این شهرستان خبر داد.

هاشم نامور گفت: واحد تصفیه نفتا به عنوان تامین کننده خوراک بخش بنزین سازی و برای حذف ترکیبات آلی نیتروژن دار، گوگرد دار، اکسیژن دار، اشباع هیدروکربورهای غیر اشباع (اولفینی) و حذف سموم اضافی مانند آرسنیک و سرب که برای بخش بنزین سازی مضر می باشد، تعبیه شده است.

وی خاطر نشان کرد: واحد بنزین سازی طرح افزایش ظرفیت را می توان به چهار بخش تصفیه نفتا، اکتان افزا، احیاء کاتالیست و تثبیت کننده تقسیم کرد که در مرحله نخست بخش تصفیه نفتا(NHT) به بهره برداری رسید و دیگر بخش های این واحد نیز در مرحله راه اندازی قرار دارد.
مدیرعامل شرکت نفت بندرعباس، طرح افزایش تولید بنزین را از طرح های مهم کشور و مصداق بارز اقتصاد مقاومتی در سیاست های کلان کشور دانست و گفت: به منظور تحقق این رویکرد و رفع نیاز کشور، جلوگیری از خام فروشی و توسعه ظرفیت پالایشی ، حفظ منافع ملی و بهره گیری از سرمایه گذاری های انجام شده با همت کارکنان متعهد و انجام برنامه ریزی در مرحله نخست واحد تصفیه نفتا راه اندازی شد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار