کد خبر: 840055
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
شهردار کرج تاکید کرد:
شهردار کرج بیان کرد: ستاد استقبال از بهار شهرداری کرج باید مقدمات فعالیت های خود را در حوزه های مختلف فراهم نماید تا با قرار گرفتن در ایام پایانی سال برنامه ریزی های مناسبی در راستای اجرای اقدامات مطلوب این دستگاه در هفته درختکاری، چهارشنبه سوری، پنجشنبه آخر سال و... صورت پذیرد و شهر میزبان شایسته ای برای فصل بهار باشد.

علی ترکاشونداظهار داشت: مسائلی که برای این دستگاه در آستانه سال نو از اهمیت بالایی برخوردار است، ساماندهی هر چه بیشتر معابر شهر با اجرای عملیات آسفالت و زیرسازی می باشد که باید از سوی مدیران ذیربط در این زمینه مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ساماندهی دستفروشان در سطح شهر طی ایام پایانی سال از دیگر موضوعاتی است که برای این دستگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و معاونت خدمات شهری شهرداری کرج نیز در این زمینه مکان هایی را در نظر گرفته و با شناسایی تمامی دستفروشان سطح شهر به دنبال تمرکز این قشر در محدوده های خاصی است تا علاوه بر آنکه از کسب آنها جلوگیری نشود از ترافیک و مشکلات تردد برای شهروندان جلوگیری بعمل آید.

وی در پایان این جلسه از شهروندان خواست تا با پرداخت به موقع عوارض خود به شهرداری کرج این دستگاه را در خدمات رسانی کیفی تر به شهر و شهروندان یاری رسانند و نهایت همکاری را در این زمینه با شهرداری داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار