کد خبر: 838935
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
دو گل زيباي آنخل دي‌ماريا در تولد 29 سالگي، برق از چشمان همه ربود، گوش‌ها را تيز کرد ...
دو گل زيباي آنخل دي‌ماريا در تولد 29 سالگي، برق از چشمان همه ربود، گوش‌ها را تيز کرد تا زمزمه‌ها رساتر شنيده شود: کومان، دي بوئر، پوچتينو و... نام‌هاي زيادي براي جانشيني انريکه شنيده مي‌شود. انگار وقت خداحافظي با لوئيس انريکه مارتينز فرا رسيده است. در طول بازي، دنيا دور سر انريکه مي‌چرخيد! او که پس از کسب نتايج اخير انتظار مواجهه شدن با چنين فاجعه‌اي را نداشت، مات و مبهوت به فکر فرو رفته بود. وقت رفتن فرا رسيده است؟! آبي‌اناري‌ها نشان دادند اگر بهترين بازيکنان دنيا را هم در اختيار داشته باشيد، مي‌توانيد در مقابل بهترين عملکرد يک تيم بدجور بازنده باشيد.

اتفاقي که در بازي اين تيم مقابل ميزبان پاريسي به بدترين شکل ممکن افتاد بدون آنکه از روي نيمکت خودي هيچ امدادي برسد. حالا نيوکمپ به هيچ‌وجه منتظر بازي برگشت نيست! حتي خوشبين‌ترين هوادار بارسا هم رؤياي جبران آنچه در پاريس اتفاق افتاد را در سر ندارد. آنها مي‌خواهند زمان همين حالا متوقف شود تا کاتالان‌ها همچنان در ليگ قهرمانان باقي بمانند، اما زمان بي‌رحم‌تر از هر چيز ديگري است. ضمن آنکه براي گذر از دوران انريکه هم اجتناب‌ناپذير است. هرچند بارساي انريکه از لحاظ آماري چيزي کم ندارد؛ دو قهرماني در لاليگا و احتمالاً سه قهرماني در کوپا، سوپرکاپ‌هاي اروپا و اسپانيا و حتي باشگاه‌هاي جهان و يک ليگ قهرمانان اروپا.

آنها که دقيق‌تر مي‌بينند، مي‌دانند که وضعيت فعلي بارسلونا با انريکه وحشتناک نيست، اما آينده اين تيم بيش از حد دلهره‌آور به نظر مي‌رسد؛ فوق‌ستاره‌هاي پا به سن گذاشته، آلترناتيوهاي معمولي و آکادمي بي‌استعداد، البته نقش انريکه در ميراثي که به جا خواهد گذاشت، انکار ناشدني است. او تا توانست براي بارسا جام آورد اما براي اين کار تمام سرمايه‌هاي بارسا را خرج کرد، بدون آنکه جواني آينده‌دار رو کند. پس از باخت خردکننده و تحقيرآميز چهار- صفر مقابل PSG، بارسا به خانه بازگشته تا در تاريکي، شمع‌هاي باقي مانده‌اش را بيابد، آنها را دوباره روشن کند و در نور آن به دنبال اسطوره‌هاي آينده بگردد.
سايت ورزش3
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار