کد خبر: 837638
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
پس از خط خوردن از تركيب تيم ملي
انتخاب كيانوش رستمي به عنوان برترين وزنه‌بردار سال 2016 جهان آن هم در شرايطي كه اختلاف عميق او با سرمربي تيم ملي باعث شده تا نام رستمي از ليست تيم ملي خط بخورد.
فريدون حسن
انتخاب كيانوش رستمي به عنوان برترين وزنه‌بردار سال 2016 جهان آن هم در شرايطي كه اختلاف عميق او با سرمربي تيم ملي باعث شده تا نام رستمي از ليست تيم ملي خط بخورد. اوضاع آشفته وزنه‌برداري را پرحاشيه‌تر از قبل كرد. قهرمان دسته 85 كيلوگرم وزنه‌برداري رقابت‌هاي المپيك ريو پيش از حضور در اين رقابت‌ها بنا بر آنچه اختلاف سليقه ناميده مي‌شد از حضور در تمرينات تيم ملي خودداري كرد و با حمايت‌هاي علي مرادي، رئيس فدراسيون وزنه‌برداري به تنهايي تمرين كرد و موفق شد در المپيك مدال ارزشمند طلا را براي كشورمان به ارمغان بياورد. كيانوش رستمي پس از كسب مدال طلا و حتي در بازگشت به كشور بارها اعلام كرد كه هدف موفقيت و سربلندي ايران است و تفاوتي نمي‌كند چگونه و كجا تمرين كند. با شروع مرحله جديد اردوهاي آماده‌سازي تيم ملي و در شرايطي كه تصور مي‌شد فدراسيون و شخص علي مرادي با ميانجيگري مسئله اختلاف بين انوشيرواني و رستمي را حل و فصل كنند، اما اتفاقات ديگري رقم خورد.

انوشيرواني نام كيانوش رستمي را در بين نفرات دعوت شده قرارداد و همه جا هم اعلام شد كه او بايد به اردو بيايد، اما رستمي در روز اول به بهانه شركت در رقابت‌ها ليگ در اردو حاضر نشد و جالب اينكه بعد از شكست ناباورانه در ليگ و اعلام اينكه درست تمرين نكرده و به سبب حاشيه‌هايي كه وجود داشته تمركز لازم را نداشته است، باز هم از شركت در اردو خودداري كرد تا رسماً اعلام شود كه نام او از فهرست تيم ملي براي شركت در مسابقات پيش‌رو خط خورده است. بعدازظهر سه‌شنبه اما انتشار خبر انتخاب رستمي به عنوان برترين ورزشكار سال 2016 از ديد مردم ناگهان اوضاع را تغيير داد، رستمي در پيامي كه در صفحه اجتماعي‌اش منتشر كرد، مدعي شد كه از چند كشور خارجي پيشنهاد داشته و تاكنون به تمامي آنها پاسخ منفي داده است، اما حالا شرايط فرق مي‌كند و شايد به رفتن فكر كند، البته رستمي باز هم عنوان كرد كه براي موفقيت و سربلندي ايران از هيچ تلاشي فروگذاري نمي‌كند. در اين بين البته نبايد از حمايت‌هاي چهره‌هاي به نام وزنه‌برداري، فدراسيون و حتي كميته ملي المپيك از كيانوش رستمي نيز به سادگي گذشت، حمايت‌هايي كه شايد بي‌تأثير در ادامه اختلاف وزنه‌بردار طلايي المپيك ايران با سرمربي تيم ملي نبوده باشد. كيومرث هاشمي در پيام تبريكي معنادار به رستمي نوشت: «انتخاب شما به عنوان برترين وزنه‌بردار سال 2016 ميلادي آن هم با رأي مستقيم مردم نشان‌دهنده اين است كه خوشبختانه در كنار ابعاد قهرماني و ورزشي توانسته‌ايد در بعد معنوي، پهلواني و مردمداري نيز به درستي گام برداريد و در دل مردم جا باز كنيد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار