کد خبر: 1230271
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
فینال لیگ بسکتبال مساوی شد
درخشش بازیکنان شهرداری در نیمه دوم شرایط را به سود گرگان تغییر داد. اوج امتیازآوری میزبان در کوارتر چهارم بود و در نهایت شهرداری با ۲۳ امتیاز اختلاف پیروز میدان لقب گرفت.
شیوا نوروزی

جوان آنلاین: گرگانی‌ها با ۱۰۰ تایی کردن طبیعت، انتقام باخت در خانه را از تیم شاهین‌طبع گرفتند. جدال فینالیست‌های لیگ‌برتر بسکتبال همچنان ادامه دارد و با پیروزی شهرداری، فعلاً دو تیم با تساوی یک – یک منتظر دو جدال سخت در تهران هستند. 
بعد از آنکه طبیعت در نخستین تقابل در قلعه عقاب‌ها، شهرداری را مقابل هواداران پرتعدادش شکست داد، تیم هاشمی استرس زیادی را پشت سر گذاشت، تا جایی که هواداران نگران تکرار عملکرد ضعیف بازیکنانشان در بازی دوم بودند. با این حال شهرداری با درس گرفتن از اشتباهات قبلی، ۱۰۵ بر ۸۲ تیم طبیعت را از پیش‌رو برداشت. نیمه اول با برتری طبیعت به پایان رسیده بود، ولی هاشمی نیمه مربیان را پیروز شد. 
درخشش بازیکنان شهرداری در نیمه دوم شرایط را به سود گرگان تغییر داد. اوج امتیازآوری میزبان در کوارتر چهارم بود و در نهایت شهرداری با ۲۳ امتیاز اختلاف پیروز میدان لقب گرفت. دیدار‌های سوم و چهارم فینال در تهران برگزار می‌شود، اما در این بین شهرداری گرگان باید در مسابقات غرب آسیا حاضر شود و چند بازی نیز در این رقابت‌ها برگزار کند، به همین‌خاطر طبیعت فرصت بیشتری برای ریکاوری و آماده‌سازی خواهد داشت. در پایان مسابقه، کاپیتان شهرداری به این مسئله اشاره کرد. 
ارسلان کاظمی با انتقاد از شیوه برگزاری مسابقات لیگ اظهار داشت: «روز خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه خوشحالی‌ام بابت هوادارانی است که از ابتدای فصل ما را حمایت کردند. بعد از شکست در دیدار اول، دو روز نخوابیده بودم و ما به عشق مردم است که در زمین بازی می‌کنیم. فکر می‌کردیم طبیعت دودستی برد را تقدیم ما می‌کند، درحالی‌که آن‌ها به خوبی جنگیدند و مربی بسیار خوبی دارند.‌ای کاش اول لیگ‌مان تمام می‌شد و بعد به مسابقات غرب آسیا می‌رفتیم. هنوز فینال لیگ تمام نشده، ما باید در قطر چهار، پنج بازی انجام دهیم. درحالی‌که طبیعت دو هفته استراحت دارد. ما باید به بازی در تهران فکر کنیم.» 
در آن طرف میدان کادرفنی طبیعت معتقد است جو عجیب سالن باعث رقم خوردن این شکست شده است. پیام ضیا، مدیر فنی طبیعت با اشاره به فحاشی تماشاگران و حضور افراد اضافی در سالن گفت: «بازی پایاپایی داشتیم، اما در کوارتر چهارم بازی از شرایط عادی خارج شد. نتیجه برای تیم ما خوب نبود و باید روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم. معتقدم شرایط برگزای مسابقه عادی نبود، از ورود افراد متفرقه به کنار زمین گرفته تا فحاشی علیه تیم ما. بازی بار‌ها به‌خاطر شعار‌های تند متوقف شد. هر تیمی دقت و تمرکز بیشتری داشته باشد پیروز خواهد شد.» دیدار سوم دو تیم ۱۶ خرداد در سالن آزادی برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار