کد خبر: 836195
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
معاون اول رئيس‌جمهوري با بيان اينكه مبارزه با فساد بايد با تمام وجود در قواي سه‌گانه دنبال شود، گفت: يكي از مهم‌ترين آسيب‌هاي مبارزه با فساد برخورد سياسي و جناحي با اين موضوع است.
اسحاق جهانگيري در جلسه مبارزه با فساد اقتصادي گفت:  همه كساني كه مسئوليت دارند بايد براي مبارزه واقعي و ريشه‌اي با فساد، به اين تعهد اخلاقي پايبند باشند كه در مبارزه با فساد نبايد به اين جناح يا آن جناح سياسي توجه كنند و بايد در تمام موارد در چارچوب قوانين و مقررات عمل شود. وي با بيان اينكه مردم نبايد از اظهارات مسئولاني كه در امر مبارزه با فساد مسئوليت دارند، احساس برخورد سياسي يا تبعيض‌آميز كنند، ادامه داد: اگر اين اتفاق بيفتد، گام‌هاي بلندي در مسير مبارزه با فساد برداشته خواهد شد.

معاون اول رئيس‌جمهوري با اشاره به ارائه طرح جامع پيشگيري از مطالبات غيرجاري بانكي كه از سوي دبيرخانه ستاد در جلسه ارائه شد، گفت: بايد ميان كساني كه با زد و بند تسهيلات دريافت كرده‌اند و براي بازپرداخت بدهي خود گردن‌كلفتي مي‌كنند و كساني كه به خاطر شرايط اقتصادي كشور با مشكل مواجه شده‌اند، تفكيك قائل شويم.

جهانگيري افزود: صرف داشتن بدهي بانكي به معناي جرم و فساد نيست. كساني كه به دليل شرايط اقتصادي كشور با مشكل و بدهي مواجه شده‌اند، بايد مورد حمايت قرار گيرند تا بتوانند واحدهاي توليدي خود را احيا كنند و در مقابل، بايد با كساني كه براي بازپرداخت بدهي خود هيچ اقدامي انجام نمي‌دهند با جديت برخورد كرد و از هر گونه مماشات با اين افراد بپرهيزيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار