کد خبر: 835967
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت:
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: هم اکنون ۲۰ خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود و تا شهریور سال ۹۶ این خدمات از طریق سایت اینترنتی شرکت نیز قابل انجام می‌شود.

به گزارش  خبرنگار جوان ، اکبر حسن بگلو صبح امروز در جمعه خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای آینده 20 پروژه شرکت برق آذربایجان غربی با صرف اعتبار 145 میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: عمده این پروژه‌ها مر بوط به حل مشکلات خطوط برق در طول زمستان، پایداری شبکه و مدیریت پیک مصرف 96 هستند.

حسن بگلو افزود: هم اینک افزون بر یک میلیون و 169 هزار مشترک برق در آذربایجان غربی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تصریح کرد: امسال میزان خاموشی در استان به پایین‌ترین حد کاهش یافت بطوری که در کاهش تلفات و پیک بدون خاموشی موفق به رتبه سوم کشوری شدیم.

حسن بگلو اظهار داشت: استراتژی شرکت برای سال 96 کاهش درصد خاموشی، کاهش حضور مشترکین در شرکت و افزایش رضایتمندی آنان در کنار ارائه بهترین نوع خدمات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: بیشترین اعتراضات درباره واگذار نکردن انشعاب به مناطق حاشیه‌ای است که البته مصوبه قانونی دارد و در حال حاضر 12 هزار و 700 انشعاب غیر مجاز در استان وجود دارد که اگر مجلس مشکل قانونی را حل کند این شرکت آماده واگذاری انشعاب برق مجاز است

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: هم اکنون 20 خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود و تا شهریور سال 96 این خدمات از طریق سایت اینترنتی شرکت نیز قابل انجام می‌شود.

وی گفت: امسال 160 دستگاه ترانس برای کنترل ضعف ولتاژ در سطح استان نصب شده و تمامی مساکن مهر طرف قرارداد نیز برق خود را دریافت کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر