کد خبر: 835014
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی خبرداد
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی از اهدای 34میلیارد تومان جهازیه نوعروسان آذربایجان غربی در ده ماهه نخست سال جاری خبرداد وگفت: این میزان جهزیه به 1هزار و360نوعروس در آذربایجان غربی تعلق گرفته است


جلال حسین زاده در گفتگو با خبرنگار جوان به سهم صندوق های صدقات در تامین جهیزیه ویژه نوعروسان اشاره کرد وگفت :   حدود 5 میلیارد تومان از جهیزیه های  نوعروسان از صندوق های صدقات تامین شده است.

وی افزود: کل صدقات جمع آوری شده آذربایجان غربی در ده ماهه اول سال جاری 6میلیارد تومان بوده است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی به تعداد ایتام وفرزندان محسنین شناسایی شده در استان پرداخت وگفت: در سطح استان 10هزارو66نفر از ایتام نیازمند وفرزندان محسنین شناسایی شده اند که حامیان مالی در مجموع 10میلیارد تومان برای آن ها کمک مالی کرده اند که از این میزان 7میلیارد به صورت نقدی ومابقی به صورت غیر نقدی بوده است.

این مسئول با بیان اینکه در 10ماهه اول سال جاری حدود 19میلیارد تومان زکات جمع آوری شده افزود:این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 20درصدی داشته است.

حسین زاده با بیان اینکه 78درصد از زکات جمع آوری شده در استان مستقیما بین فقرا توزیع شده است افزود: همچنین از این میزان 22درصد صرف هزینه برای احداث وتکمیل پروژه های عمرانی از قبیل مسجد، حسینیه وغسالخانه در مناطق مختلف شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر