کد خبر: 834189
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
معاون اجتماعی نیروی انتظامی اصفهان اعلام کرد:
پلیس عرضه قلیان را در پارک‌ها و حاشیه رودخانه زاینده‌رود ممنوع اعلام نمود و در صورت مشاهده سریعا جهت جمع آوری اقدام می نمایند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان پس از اطلاع از مختصات مکانی عرضه مخفیانه قلیان در پارک‌ها به خصوص در حاشیه زاینده‌رود، فروشندگان را شناسایی کرده و با متخلفان برخورد جدی خواهد کرد. جهانگیر کریمی با اشاره به وضعیت کنترل عرضه قلیان در پارک‌ها و حاشیه رودخانه زاینده‌رود گفت :شهروندان در صورت مشاهده عرضه قلیان در پارک‌ها مراتب را با پلیس 110 در میان گذاشته تا سریعا نیروها جهت جمع آوری اقدام نمایند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: عده‌ای به صورت شخصی قلیان به همراه خود دارند و در پارک به استعمال قلیان مشغول می‌شوند که نمی‌توان با آن‌ها برخوردی داشت. وی خاطرنشان کرد: گشت‌های نیروی انتظامی در پارک‌ها حضور دارند و بر عرضه مخفیانه قلیان نظارت دارند، همچنین مردم بسیاری از این گروه‌هارا نیز به پلیس ناجا معرفی کرده‌اند.کریمی عنوان داشت: کیوسک‌های نیروی انتظامی در تمامی نقاط حساس و پارک‌ها اصلی شهر اصفهان مستقر شده و نیازی به افزایش میزان کیوسک پلیس نداریم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار