کد خبر: 832946
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خبرداد:
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان از تخصیص 400 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان خبر داد.
 امیر خلیلی‌خواه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: اعتبارات تخصیصی به استان را نباید محدود به اعتبارات عمرانی بدانیم چرا که اعتبارات 50 میلیارد تومانی این بخش اصولا قابل مقایسه با دیگر تخصیص‌های مثل سفر رئیس‌جمهور که رقم آن 900 میلیارد تومان در دو سال است، نیست.
عضو شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان با بیان اینکه تخصیص این 400میلیارد به استان ابلاغ شده خاطرنشان کرد: 500 میلیارد تومان آن نیز در سال آینده به استان تخصیص می‌یابد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با اشاره به افزایش بودجه استان در سال‌جاری تصریح کرد: بودجه سال آینده نیز نسبت به بوده 95 که نسبت به سال قبل افزایش بیش از 70 درصدی داشت، رشد خوبی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در مجموع سهم استان‌ها از بودجه عمرانی بسیار کم است افزود: گذشته از این در مجموع سهم استان‌ها از بودجه عمومی سهم ناچیزی است با این همه سهم اعتبارات استان سمنان در دو سال اخیر بسیار بهتر شده است اگر چه رتبه استان همچنان در بین 29 و 30 در نوسان است.
خلیلی‌خواه با اظهار خرسندی از ابلاغ و تخصیص اعتبارات سفر به این استان خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن پروژه‌های سفر کاروان تدبیر و امید به استان شاهد تغییرات و تحولات خوبی در این استان باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر