کد خبر: 827021
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
در شهرستان اردل برگزار شد
جلسه نشست هماهنگی دهیاران بخش مرکزی شهرستان اردل با حضور بخشدار مرکزی ، ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان ارل ، ریاست محیط زیست شهرستان و کلیه دهیاران بخش مرکزی شهرستان در خصوص بیماری های واگیر و قابل انتقال طیور به انسان خصوصا" انفلو آنزای فوق حاد پرندگان در فرمانداری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری ، انصاری  بخشدار مرکزی اردل ضمن خیر مقدم نکاتی را در خصوص اهمیت موضوع جلوگیری از شیوع آنفلوآنزای پرندگان در شهرستان متذکر شد.
سپس دکتر ربیعی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردل گفت ا ز آنجایی که پرندگان مهاجر به عنوان مهمترین عامل ورود آلودگی به کشورها مطرح بود و می تواند طیور بومی روستایی را نیز آلوده نمایند.

دکتر ربیعی از کلیه مردم خواست ضمن گزارش هرگونه تلفات غیرعادی، از خرید طیور بومی از بازارچه ها، فروشندگان دوره گرد مرغ زنده جداٌ خودداری نمایند.

وی اظهار داشت: اکیپ های شبکه دامپزشکی شهرستان به صورت شبانه روزی نظارت کامل خود را بر فراورده های خام دامی از جمله گوشت مرغ اعمال نموده و شهروندان می توانند با تهیه آن محصولات از مراکز معتبر و تحت نظارت شبکه از سلامت آن اطمینان حاصل نمایند.

دکتر ربیعی ادامه داد دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا باید تعامل و همکاری تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند و با مشارکت هم در راستای سلامت مردم در روستاها نظارت نمایند و موارد تخلف را جهت رسیدگی به بخشداری، شبکه دامپزشکی، شبکه بهداشت و محیط زیست اطلاع دهند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر