کد خبر: 820249
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
در هفته هفتم لیگ دسته دو فوتبال کشور
تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل در حالی که در یک هفته گذشته تنها دو مرحله تمرین کرده بود، در دیدار مقابل استقلال آبی تهران به تساوی دست پیدا کرد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی باشگاه آبی‌پوشان اردبیل در هفته هفتم لیگ دسته دو فوتبال کشور در گفت‌و گو با خبرنگار جوان در اردبیل،‌ اظهار کرد: تیم آبی‌پوشان اردبیل در مقابل استقلال آبی به تساوی یک بر یک رسید تا این تیم بعد از برد شیرین هفته گذشته، باز هم به یک امتیاز بازی خارج از خانه قناعت کند.

صادقی تصریح کرد: در حالی که تیم آبی‌پوشان در هفته گذشته تنها دو بار تمرین کرده بودند، در تهران و مقابل استقلال آبی به نتیجه یک بر یک رسیدند که گل تیم آبی‌پوشان را مجتبی اسلامی در نیمه اول به ثمر رساند.

در حالی که تیم آبی‌پوشان در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد و چندان حمایتی از مدیریت باشگاه انجام نشده و حتی برای تأمین هزینه اقامت تیم سرپرست باشگاه از جیب خود هزینه کرده، به نظر می‌رسد تیم شهرداری اردبیل دوباره با همین نام احیا شده و در لیگ دسته دو بتواند به حیات خود ادامه دهد.

تیم فوتبال آبی‌پوشان در وضعیت نامشخص در حالی که دو بازی خانگی حساسی را پیش رو دارد، با این وضعیت و بی‌رغبتی بازیکنان و کادر فنی برای تمرین و حضور در کنار این تیم چندان آینده امیدبخشی را نمی‌توان برای این تیم اردبیلی متصور شد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر