کد خبر: 819737
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
رئیس فدراسیون اسکی:
رئیس فدراسیون اسکی گفت: با ابلاغ اساسنامه جدید درصدد توسعه مدارس اسکی در کشور هستیم.

به گزارش جوان از اردبیل، سید عبدی افتخاری در مجمع انتخاباتی هیأت اسکی استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل از فضای مناسبی برای توسعه رشته اسکی برخوردار است به طوری که باید در کنار ظرفیت‌ها و امکاناتی که داریم سازماندهی و برنامه‌ریزی‌ها درست و منسجم انجام شود.

وی با بیان اینکه جوانان و علاقه‌مندان ورزش اسکی در این استان می‌توانند با کمک و همراهی مربیان جایگاه خوبی را در مسابقات کشوری و برون‌مرزی به دست آورند، گفت: استان اردبیل با توجه به قابلیتی که در ایجاد پیست بین‌المللی اسکی دارد می‌تواند زمستان امسال میزبان مسابقات بین‌المللی باشد که در این زمینه در حال برنامه‌ریزی و رایزنی هستیم.

رئیس فدراسیون اسکی گفت: با ابلاغ اساسنامه جدید درصدد توسعه مدارس اسکی در کشور هستیم.

افتخاری ضرورت ارتقای جایگاه پیست اسکی آلوارس را به عنوان یک پیست بین‌المللی یادآور شد و گفت: ما خوشحال هستیم در استان اردبیل استانداری را سراغ داریم که به صراحت از ورزش به ویژه ورزش اسکی مرتبط با حوزه گردشگری حمایت می‌کنیم و ما نیز اعلام آمادگی داریم هم در بخش ورزش حرفه‌ای اسکی و هم حوزه گردشگری بتوانیم همچون گردشگری تابستان گردشگری زمستانی را در اردبیل احیا کرده و به رونق آن بیفزاییم.

وی توجه به مربیان و داوران و استفاده از تجربیات پیشکسوتان را در رشته اسکی یادآور شد و ادامه داد: هر چند اسکی ورزش گروه‌های خاصی است که گاه به صورت خانوادگی در پیست‌ها حضور داشته و فعالیت می‌کنند اما ضرورت دارد نسبت به همگانی کردن این رشته و فراگیری آموزش‌های آن اقدام جدی در استان‌ها انجام شود.

رئیس فدراسیون اسکی اردبیل را با داشتن شرایط آب و هوایی، موقعیت و موجود بودن پیست‌های اسکی روی چمن و روی برف مستعدترین منطقه در کشور توصیف کرد و افزود: ما باید مدارس اسکی را در کشور توسعه دهیم که در این زمینه به زودی آیین نامه‌های جدید به استان‌ها ابلاغ خواهد شد تا با حمایت از مدارس اسکی بتوان به گروه‌های سنی پایه توجه کرده و استعدادیابی را جزو اولویت‌ها قرار داد.

افتخاری تصریح کرد: به دوراز فعالیت برخی از خانواده‌ها در این رشته ورزشی باید دلسوزان رشته اسکی دست به دست هم دهند تا با همدلی خانواده اسکی بتوان کار را شایسته و مطلوب به جلو حرکت داد.

وی از رئیس جدید هیأت اسکی استان خواست تا با تمام توان، همراهی مدیران و جذب اسپانسر در برگزاری دوره‌های آموزشی تلاش کرده و خود نیز عملاً در این رشته ورزشی فعالیت‌اش را آغاز کنند.

رئیس فدراسیون اسکی اظهار کرد: امیدواریم با همراهی همه مسؤولان استان اردبیل رشته اسکی بتواند در این استان و در دوره مدیریت چهار ساله به جایگاه مناسب برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر