کد خبر: 817258
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
استاندارخوزستان خبر داد:
استاندارخوزستان گفت: پل نهم اهواز از پروژه های تاثیرگذار در کاهش ترافیک شهری است که قرار است در سال 96 به اتمام برسد اما این پل به تنهایی نمی تواند مشکل ترافیک را آنگونه که انتظار می رود برطرف سازد.

غلامرضا شریعتی درجلسه بررسی طرح های عمران شهری شهرستان اهواز افزود: به همین جهت احداث زیرگذر در منطقه زردشت اهواز می تواند نقش تکمیل کننده را برای پروژه پل نهم ایفا کند.

وی گفت: اگر این پروژه را پس از تکمیل پل نهم آغاز می کردیم مشکلات ترافیکی باز هم گریبانگیر این منطقه بود اما با برنامه ریزی صورت گرفته و زمان بندی مناسب این دو پروژه به صورت همزمان تکمیل شده و می توانند در کنار هم بخش عمده ای از مشکلات ترافیکی این منطقه را برطرف سازند.

استاندار خوزستان ادامه داد: اعتبار مورد نیاز پل زیرگذر زردشت را تامین خواهیم کرد و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد اما نیاز است که در این زمینه با دستگاه های مختلفی نظیر آب و برق، گاز و نفت هماهنگی لازم صورت گیرد.

وی همچنین درخصوص برنامه های پیش بینی شده برای احداث سه پل عابر پیاده بر روی رودخانه کارون در مقطع اهواز گفت: باتوجه به اینکه زندگی امروز ماشینی شده و میزان تحرک افراد نیز کاهش یافته نیاز است برای توسعه سلامت جامعه و ورزش همگانی بستر مناسب را برای شهروندان در فضاهای عمومی ایجاد کنیم.

شریعتی افزود: پیش از این شهرداری با احداث پل طبیعت در منطقه کیانپارس اهواز تحول خوبی در سطح این شهر ایجاد کرد و تاکنون به خوبی مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

وی یادآور شد:در کشورهای توسعه یافته که دارای رودخانه هستند طرح های مختلفی در جهت توسعه ورزش همگانی و سلامت جامعه اجرا شده که نیاز است در سطح خوزستان نیز اجرای این پروژه ها در دستور کار قرار گیرد.

استاندار خوزستان گفت: یکی از مسائل اصلی دولت در برنامه ششم توسعه احیای رودخانه کارون بوده و نباید به طرح های مربوط به این رودخانه به صورت بخشی نگاه کنیم بلکه باید همگی در زمینه اجرای پروژه های شهری کوشا باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر