کد خبر: 817257
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر:
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی پیش بینی کرد در سال زراعی 96-95 بیش از 600هزار تن شکر سفید در واحدهای هفتگانه این شرکت تولید شود.

نسیم صادقی افزود: این میزان شکر از برداشت حدود 6 میلیون تن نیشکر تولید خواهد شد که رکورد جدیدی در برداشت نیشکر و تولید شکر محسوب می شود.

در سال زراعی گذشته حدود 565هزار تن شکر از واحدهای هفت گانه تابع شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان تولید شد.

وی روند رو به رشد تولید شکر در سال های اخیر در این شرکت را حاصل تلاش جهادگونه کارکنان و کارگران این شرکت عنوان کرد و افزود :مجموعه واحدهای توسعه نیشکر از پتانسیل و ظرفیت تولید بیش از این میزان را دارد کما اینکه تولید نیشکر از متوسط 58 تن در هکتار به تولید حدود 100 تن در هکتار رسیده است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان در ادامه افزود:اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب شعار امسال قرار دادند در شرکت توسعه نیشکر در حال انجام بوده و ضریب خوداتکایی در صنعت نیشکر رو به پیشرفت است.

صادقی اظهار کرد: ما در شرایط تحریم با تمام توان و تلاش کار کردیم و علاوه بر اینکه تولید خود را افزایش دادیم به اشتغال پایداری هم رسیدیم.

وی از جمله اهداف این شرکت بزرگ تولیدی را ایجاد اشتغال و توسعه محصول نیشکر بیان کرد و اظهار داشت: هدف این شرکت این است که در سالهای آینده تولید و تجارت شکر را در این شرکت به یک میلیون تن برسانیم و در مجموع 50 درصد شکر مورد نیاز کشور را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان از70 طرح تحقیقاتی در دست اقدام در این شرکت خبر داد و اظهار کرد: شرکت توسعه نیشکر 2 درصد درآمد و فروش خود را صرف انجام طرح های تحقیقاتی می کند.

صادقی به طرح های در دست اجرا این شرکت اشاره کرد و افزود: راه اندازی کارخانه تولید شکر قهوه ای که در مرحله نصب تجهیزات است و بهره برداری رسمی از خط تولید شکر دارویی از طرح های مهم شرکت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر