کد خبر: 816681
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
هفته ششم فوتبال لیگ دسته دوم
هفته ششم فوتبال لیگ دسته دوم در حالی فردا ادامه پیدا می‌کند که آبی‌پوشان اردبیل به تیم محمد ربیعی سرمربی سابق اردبیلی‌ها رسیدند تا تقابل آبی‌پوشان با محمد ربیعی دیدنی‌تر باشد.

به گزارش جوان از اردبیل، از هفته ششم لیگ دسته دو کشور در یکی از جذاب‌ترین دیدار این فصل لیگ دو که از جهات زیادی حساسیت ویژه دارد، آبی‌پوشان میهمان شهرداری بندرعباس است.

شهرداری بندرعباس که صدرنشین گروه «ب» است، نمی‌خواهد صدر جدول را از دست دهد و آبی‌پوشان هم به دنبال تداوم شکست‌ناپذیری‌های خود در لیگ دو است تا با کسب نتیجه در این دیدار چشم به هفته‌های آتی داشته باشد.

اما جدال دو تیم علاوه بر شرایط جدولی از حساسیت‌های دیگری نیز برخوردار است چرا که اعضای دو تیم پر از انگیزه آماده این جدال نفس‌گیر هستند.

دیدار محمد ربیعی سرمربی این فصل بندرعباس که سابقه حضور در نیمکت شهرداری اردبیل را دارد و در کارنامه خود با این تیم صعود به لیگ یک را یدک می‌کشد، نتوانست فصل گذشته انتظارات فوتبال دوستان اردبیلی را برآورده بکند و خیلی زود از جمع اردبیلی‌ها جدا شد، به مین خاطر این مربی در مقابل آبی‌پوشان اردبیل پر از انگیزه است تا مقابل هم تیمی‌های سابق به برتری برسد.

اما از آن سو نیمکت آبی‌پوشان که در رأس آن جمال پیله‌ور قرار دارد نیز با انگیزه مضاعف تیم خود را برای این بازی آماده کرده و به خوبی از حساسیت این بازی آگاه است و می‌‌خواهد شایستگی‌های خود را به رخ محمد ربیعی بکشد.

به هر حال جدال فردا بین نیمکت‌های دو تیم دیدنی است و هر دو نیمکت با انگیزه خاص تیم خود را به میدان می‌فرستند تا دست پر از بازی خارج‌ شوند.

البته علاوه بر نیمکت دو تیم، تقابل برخی از بازیکنان دو تیم هم بر جذابیت این بازی می‌افزاید و حضور بازیکنان چون روح‌الله نعمتی، مهدی ترکمان در تیم بندرعباس که پیش از این سه فصل برای اردبیل توپ زدند، از نکات جالب این بازی است.

از طرفی در تیم اردبیل هم بازیکنانی همچون مهدی واثق، سجاد عرفانی، علی سلیمانی و سایر بازیکنان بومی انگیزه بالایی دارند تا مقابل شاگردان محمد ربیعی به برتری برسند.

به هر حال با این اوصاف بازی فردا بی‌شک دیدنی‌ترین بازی دور اول لیگ دو در گروه «ب» است چرا که دو تیم علاوه بر کسب سه امتیاز این بازی کری‌های پیش از بازی جالبی نیز با هم دارند و باید دید کدام تیم فردا پیروز این بازی مهیج است.

تنها نگرانی و دغدغه آبی‌پوشان گرمای طاقت‌فرسای بندرعباس است و نکته جالب توجه ساعت این بازی به حساب می‌آید که این دیدار درست در اوج گرما یعنی ساعت 14:45 دقیقه برگزار می‌شود.

به نظر می‌رسد در این زمینه سازمان لیگ و مسؤولان برگزاری کوتاهی کردند و حالا هر چه باشگاه آبی‌پوشان در مورد ساعت بازی انتقاد کنند، انتقاد بجایی است چرا که برگزاری بازی در این ساعت اعلام شده، اجحاف بزرگ در حق آبی‌پوشان است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر