کد خبر: 816476
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد استان بمناسبت هفته نیروی انتظامی با فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد .
هوشیار طهماسبی

شهاب زارعی در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته بانک مهر اقتصاد استان در حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی و پیاده سازی بانکداری اسلامی  اظهار داشت : ما همواره قدردان  زحمات  نیروی انتظامی و پرسنل خدوم آن بوده‌ایم و امنیت امروز جامعه  مان را مدیون حضور شبانه‌روزی و از جان گذشتگی آنها می‌دانیم و آماده ارائه خدمات بانکی به  کارکنان نیروی انتظامی هستیم. وی گفت : در واقع امنیت یکی از نعمت های پنهان در جامعه می باشد و نظم، امنیت و آرامش حاصل فداکاری هاي کسانی است که با اراده آهنین و اعتقاد به آرمان های انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را جهت پاسداری از ایران اسلامی انجام مي دهند. وی افزود : حرکت در مسیر اهداف کلان اقتصادی کشور از اولویت های راهبردی ما می باشد  و در تلاشیم تا به سهم خود در تحقق فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی موثر واقع شویم.

سردار غلامزاده  نیز در این دیدار افزود : از آنجائیکه این بانک با پرداخت تسهیلات متنوع و مناسب توانسته است گره گشای مشکلات مردم باشد ما نیز آمادگی داریم تا در تامین نیازمندیهای تسهیلاتی کارکنان و پرسنل خود از خدمات این بانک بهره مند شویم .

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد : نیروی انتظامی و سپاه پاسداران یک مجموعه واحد محسوب شده و همانطور که ما در جبهه امنیت هستیم شما هم در جبهه اقتصادی فعالیت می کنید . وی ابراز امیواری کرد : در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در راستای تحقق این شعار قدم های مثبتی برداشته شود .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر