کد خبر: 816336
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان خبر داد :
معاون بودجه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان از برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذاران خارجی به منظور تولید انرژی برق از انرژی نو خبر داد.

مهرداد نیکو در ستاد سرمایه گذاری استان خوزستان اظهار کرد: مرکز پژوهش های مجلس رتبه خوزستان در فضای کسب و کار در کشور را رتبه 15 اعلام کرده است.

وی افزود: در این پژوهش 30 شاخص وجود دارد که بر اساس شاخص های این پژوهش رتبه کشوری خوزستان تعیین شد.

وی با اشاره به فراهم نمودن شرایط برای جذب سرمایه گذار به ویژه در بحث انرژی نو گفت: یک سرمایه گذار آلمانی آمادگی خود را برای تولید انرژی برق از منابع خورشیدی و بادی در خوزستان اعلام کرده است اما در واگذاری زمین به این سرمایه گذار مشکلاتی وجوددارد.

نیکو عنوان کرد: زمینی که برای فعالیت این سرمایه گذار در نظر گرفته شده در منطقه سویسه است که این زمین متعلق به اداره کل منابع طبیعی و برق منطقه ای استان است و در پرداخت اجاره به شرکت برق منطقه ای بر اساس نرخی که کارشناس دادگستری با مبلغ ماهانه 200 میلیون ریال تعیین کرده اختلاف دارند.

معاون بودجه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: شرکت شهرکهای صنعتی استان آمادگی واگذاری زمین به این سرمایه گذار را اعلام کرده است.

وی گفت: تلاش داریم تا کمترین نرخ پرداخت اجاره برای زمین به این سرمایه گذار تصویب شود تا راهی برای سرمایه گذاری بیشتر سرمایه گذاران در استان باشد.

نیکو اظهار کرد: 10 روز به دستگاه های مربوطه در استان مهلت داده شده است تا برای واگذاری زمین به این سرمایه گذار در بهترین شرایط اقدام کنند.

معاون بودجه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: به منظور فراهم کردن بهترین شرایط برای واگذاری زمین به سرمایه گذار مقرر شد شرایط واگذاری زمین به سرمایه گذار به صورت رقابتی در بین دستگاه های استان انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر