کد خبر: 814829
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل:
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: نیمه اول سال آینده خانه وزنه‌برداری اردبیل تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری جوان از اردبیل ایوب بهتاج در مجمع انتخاباتی هیأت وزنه‌برداری استان اردبیل با اشاره به انتخاب شاهین اسبقیان به عنوان رئیس این هیأت اظهار کرد: رشته وزنه‌برداری باید برای این استان در حکم توجه به رشته‌های ورزشی و با اولویت خاص باشد و هم فدراسیون و هم ورزش و جوانان تلاششان را انجام می‌دهند تا رشته وزنه‌برداری توسعه پیدا کند.

وی افزود: فدراسیون وزنه‌برداری در تزریق بودجه جزو فدراسیون‌های معمولی است اما جالب بوده در مدال‌آوری و کسب عناوین جهانی و بین‌المللی جزو رشته‌های تراز اول کشورمان است که ضرورت دارد با یک سرمایه‌گذاری کلان در این حوزه بتوان کارهای ارزشمند بیشتری را انجام داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: نیمه اول سال آینده خانه وزنه‌برداری اردبیل تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

بهتاج با بیان اینکه در کنار برنامه‌ریزی ما به یک مدیریت منسجم و هدفمند در این رشته نیازمند هستیم که رئیس فدراسیون به خوبی توانسته است در سال‌های اخیر با تدبیر و رویکرد مناسب به توسعه ورزش وزنه‌برداری اقدام کند، افزود: امسال با توجه به انتخاب شهید شاخص کشور از استان اردبیل به نام شهید اسماعیل اعلمی قرار است 26 مهر ماه یادواره شهدای ورزشکار با محوریت شهید اسماعیل اعلمی با حضور وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در اردبیل برگزار شود که این حرکت اقدام خوبی در پاسداشت یاد و نام شهدای ورزشکاری خواهد بود که با تمام وجود در دفاع از این کشور نیز حاضر شدند.

وی از رئیس جدید هیأت وزنه‌برداری استان اردبیل خواست تا در بها دادن به مربیان و استفاده از توانمندی آنها و همچنین توجه به گروه‌های سنی پایه بیش از هر زمان دیگر برنامه‌ریزی مشخصی را انجام داده و با تلاش سعی کنند تا حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به شکل درست و صحیح اتفاق بیفتد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل جزو استان‌های اولویت در توجه فدراسیون و ورزش و جوانان به رشته وزنه‌برداری بوده و در حال حاضر در این استان تلاش ما بر این است تا خانه وزنه‌برداری که پیشرفت 65 درصدی دارد در شش ماهه اول سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

بهتاج عنوان کرد: علاوه بر اردبیل شهر مشگین‌شهر نیز دارای سالن وزنه‌برداری استاندارد است و ما از رئیس فدراسیون وزنه‌برداری انتظار داریم در سال آینده یکی از رویدادهای آسیایی، جهانی و بین‌المللی را به میزبانی اردبیل برگزار کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر