کد خبر: 814827
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری:
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هیچ محدودیتی برای برگزاری مسابقات جهانی و بین‌المللی در رشته وزنه‌برداری در اردبیل نداریم.

به گزارش جوان از اردبیل، علی مرادی در مجمع انتخاباتی هیأت وزنه‌برداری اردبیل که در مجموعه رضازاده اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: استان اردبیل از شرایط و امکانات مناسب برای برگزاری مسابقات جهانی و بین‌المللی و آسیایی وزنه‌برداری برخوردار است و ما آمادگی داریم هم در سال جاری و هم سال آینده یکی از رویدادهای مهم و تاثیرگذار وزنه‌برداری را در این استان برگزار کنیم.

وی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهید شاخص ورزش کشور شهید اسماعیل اعلمی را گرامی داشت و افزود: شهید اعلمی از دوستان و ورزشکاران هم وزن بنده بود که در مسابقات مختلف حضور داشتیم ولی آنچه که به عنوان الگوی رفتاری باید از او یاد گرفته و همیشه سرلوحه کارهایمان قرار دهیم روح پهلوانی و عزت این ورزشکار بود که همواره در میادین می‌کوشید تا به هیچ‌وجه این روحیه خود را از دست ندهد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هیچ محدودیتی برای برگزاری مسابقات جهانی و بین‌المللی در رشته وزنه‌برداری در اردبیل نداریم.

مرادی با ابراز خرسندی از انتخاب شاهین اسبقیان به عنوان رئیس هیأت وزنه‌برداری استان از سرپرست این هیأت، مسؤولان و دست‌اندرکاران هیأت وزنه‌برداری استان اردبیل در چند ماه گذشته قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه از استاندار اردبیل گرفته تا دیگر مسؤولان این استان به ویژه مدیرکل علاقه‌مند استان اردبیل به رشته وزنه‌برداری توجه خاصی دارند، ادامه داد: با تمام تلاش و جدیت موضوع ورزش به ویژه رشته وزنه‌برداری را که اردبیل و سرآمدان کشور است به جد پیگیر هستم به طوری که در ماجرای اخیر قهرمانی سعید محمدپور بعد از چهار سال شاهد پیگیری‌های مستمر استاندار و مسؤولان از پیگیری‌ها و ثمربخشی تلاش‌ها برای احقاق حق واقعی در این زمینه بودم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به توانمندی ورزشکاران رشته وزنه‌برداری استان به ویژه شایستگی سجاد انوشیروانی سرمربی تیم وزنه‌برداری کشورمان اشاره کرد و گفت: این نائب قهرمان المپیک امسال خود مشوق وزنه‌برداران ما در مسابقات المپیک ریو بود و با توان مدیریتی شایسته توانست همراه تیم ملی نتایج بسیار خوبی را به دست آورد.

مرادی با بیان اینکه در رشته وزنه‌برداری استان اردبیل همواره با تلاش و زحمات مربیان و پشتیبانی مسؤولان درخشش خوبی داشته و جزو استان‌های پرفروغ است، یادآور شد: امیدواریم باز هم این استان وزنه‌بردارانی توانمند در اوزان مختلف به ویژه سنگین وزن در سطح جهانی و بین‌المللی ارائه کرده و بتواند همواره از جایگاه بی‌بدیل خود دفاع کند.

وی عنوان کرد: حضور ورزشکاران این استان به شکل منظم و با توانمندی‌های خاص در مسابقات کشوری بسیار امیدوارکننده بوده و قطعاً مهمترین توصیه ما به مدیرکل ورزش و جوانان و مسؤولان این استان به ویژه مربیان این است که در گروه سنی پایه سرمایه‌گذاری کرده و برای توسعه ورزش قهرمانی وزنه‌برداری یک برنامه‌ریزی و افق بلند مدتی را در نظر بگیرند.

مرادی ضرورت ساماندهی مربیان و حمایت از داوران و ورزشکاران مستعد را به ویژه در گروه سنی پایه یادآور شد و گفت: استان اردبیل از امکانات و تجهیزات مناسبی در رشته وزنه‌برداری برخوردار است و با این شرایط قطعاً ما تلاش می‌کنیم تا یکی از مسابقات بین‌المللی، جهانی و آسیایی را در آینده‌ای نزدیک در این استان برگزار کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر