کد خبر: 814514
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان اردبیل:
مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان اردبیل گفت: تیم فوتبال آبی‌پوشان برای موفقیت خود در عرصه‌های مختلف نیاز به حمایت همه‌جانبه مسؤولان و مردم اردبیل دارد.

به گزارش جوان از اردبیل، مجید حیدری در دیدار کوتاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد، به تبیین ارائه و برنامه‌های خود و باشگاه آبی‌پوشان پرداخت.

وی هدف از سرمایه‌گذاری در فوتبال اردبیل را شکوفایی استعدادهای فوتبال و ایجاد شور و شوق در بین جوانان این استان اعلام کرد.

مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان اردبیل تصریح کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا نماینده شایسته برای مردم اردبیل و فوتبال استان باشیم و در این راستا نیازمند حمایت اقشار مختلف مردم به ویژه مسؤولان استانی هستیم تا با یاری هم لیگ دو را با سربلندی به پایان برسانیم.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز سرمایه‌گذاری در ورزش به ویژه فوتبال را مهم عنوان کرد و گفت: ورزش گامی بزرگ در پویایی و شادابی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان است.

آیت‌الله سید حسن عاملی حضور تیم فوتبالی از اردبیل در لیگ فوتبال کشور را تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: حمایت بخش خصوصی از این تیم قابل قدردانی است و مسؤولان استان نیز باید زیرساخت‌های توسعه ورزش و حمایت از تیم فوتبال اردبیل را فراهم کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر