کد خبر: 814513
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
در اتاق بازرگانی اردبیل انجام شد
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ‌اردبیل گفت: بخش خصوصی و اتاق بازرگانی آماده حمایت همه‌جانبه برای توسعه ورزش استان اردبیل ‌است و در این راستا از مدال‌آوران مسابقات جهانی هنرهای رزمی تجلیل کردیم.

به گزارش جوان از اردبیل، حسین پیرمؤذن در مراسم تجلیل از ورزشکاران رزمی استان اردبیل و نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و مسؤولان ورزش و جوانان استان در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی ورزش استان راه‌اندازی کمیسیون اقتصادی ورزش است که باید هر چه زودتر این کمیسیون در اتاق بازرگانی اردبیل راه‌اندازی شود تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی ورزش اردبیل را احیا کنیم.

وی با بیان اینکه کمیسیون‌های اتاق بازرگانی خوراک و محتوای اصلی جلسات شورای گفت‌و گو را تأمین می‌کنند، تصریح کرد: با تأسیس و ایجاد کمیسیون اقتصاد ورزش می‌توان روند توسعه ورزش استان را با بررسی مشکلات این بخش تسریع کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ‌اردبیل راه‌اندازی کمیسیون اقتصادی ورزش را گام بزرگی در توسعه و پیشرفت ورزش استان برشمرد و گفت: ما می‌توانیم در این کمیسیون ظرفیت خصوصی را برای حمایت از ورزش فراهم کنیم که نیاز است در این زمینه مسؤولان ورزش استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

پیرمؤذن افزود: ورزش استان اردبیل نیازمند بخش خصوصی است که باید بتوانیم روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش اردبیل را فراهم کنیم.

عضو هیأت رئیسه اتاق ایران با بیان اینکه پارلمان بخش خصوصی و اتاق بازرگانی آماده حمایت همه‌جانبه برای توسعه ورزش استان اردبیل است٬ بیان کرد: نیاز است در این زمینه طرح‌ها و برنامه‌های هدفمند شکل بگیرد تا بتوانیم با ارائه برنامه‌های هدفمند و راهبردی ورزش استان را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هم‌ اکنون بخش خصوصی و اتاق بازرگانی در صدد است با تعامل‌های همه‌جانبه مسؤولان ورزش بتواند زیرساخت‌های موفقیت ورزشکاران اردبیلی را در مسابقات ملی و بین‌المللی فراهم کند.

پیرمؤذن نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی توسط این ورزشکاران را مهم خواند و ادامه داد: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی بر خود وظیفه می‌داند از این سرمایه‌های ورزشی حمایت و مواظبت کند.

در این مراسم از اسلام عبدی٬ عادل سعید و معرفت جمالی سه تن از ورزشکاران رزمی استان اردبیل که موفق به کسب مدال طلا در مسابقات رزمی 2016 آلمان شدند با اهدای لوح سپاس و جوایز توسط اتاق بازرگانی اردبیل تجلیل و قدردانی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر