کد خبر: 812241
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
در مراسمی که در فرودگاه اردبیل برگزار شد
قهرمان و نایب قهرمان پارالمپیک ریو وارد زادگاهشان اردبیل شدند.

به گزارش جوان از اردبیل،  در مراسمی که در فرودگاه اردبیل برگزار شد، با حضور استاندار اردبیل،‌ جمعی از مسؤولان، ورزشکاران و عموم مردم با استقبال شایسته‌ای مجید فرزین قهرمان پارالمپیک و عبدالله حیدری نایب قهرمان پارالمپیک ریو وارد اردبیل شدند.

مجید فرزین که برای دومین دوره متوالی در ریو نیز توانست مدال طلای پارالمپیک را کسب کند در رشته وزنه‌برداری و در دسته 80 کیلوگرم با بالای سر بردن وزنه 240 کیلوگرمی توانست رکورد المپیک را جابجا کند.

این قهرمان پارالمپیک ریو در بدو ورود به زادگاهش استان اردبیل اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که با دعای خیر پدر و مادر و عموم مردم مؤمن در استان اردبیل توانستم مدال زرین طلا را نصیب خود کنم.

مجید فرزین تصریح کرد: این موفقیت در کنار عنایت الهی و دعای خانواده و مردم در سایه پشتکار و تلاش چهار ساله بنده بعد از پارالمپیک لندن به دست آمد که برای کسب این مدال شبانه‌روزی تلاش کردیم و به رغم برخی بی‌مهری‌ها توانستیم در این رویداد برتر جهانی مدال طلا را از آن خود کنیم.

عبدالله حیدری دیگر قهرمان اردبیلی از خطه جنوب استان اردبیل که در فرودگاه اردبیل با استقبال بی‌نظیر مسؤولان، ورزش دوستان و عموم مردم روبه‌رو شد، در رشته پرتاب نیزه و با پرتاب 43 متر و 77 سانتی‌متر توانست در کنار ارتقای رکورد خود به کسب مدال نقره بسنده کند که این ورزشکار نیز در بدو ورود به اردبیل گفت: سه سال بود که در این رشته تلاش می‌کردم تا مدال طلا را از آن خود کنم اما با یک بدشانسی در فینال باختم تا مدال نقره را به دست آورم.

عبدالله حیدری افزود: همین که دل هموطنانم به ویژه اهالی استان اردبیل و خلخال را خوشحال کردم، بسیار خشنود هستم و امیدوارم در رقابت‌های پیش رو بتوانم با کسب مدال طلا موفقیتی دیگر برای ورزش استان اردبیل رقم بزنم.

استاندار اردبیل نیز در این مراسم استقبال با قدردانی از همت ورزشکاران و قهرمانان پارالمپیک که اسباب عزت و سرافرازی میهن اسلامی را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی رقم زدند، از حمایت جدی از این قهرمانان و پهلوانان خبر داد.

مجید خدابخش بیان کرد:‌ ما سعی می‌کنیم در مراسمی در روزهای آینده از قهرمانان پارالمپیک که برای این استان افتخار کسب کردند، تجلیلی شایسته داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر