کد خبر: 810041
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
در دومین هفته از لیگ دسته دوم
تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل در هفته دوم لیگ دسته دوم در ثانیه‌های آخر به تساوی رسید تا دومین امتیاز برای این تیم به دست آید.

مدیر رسانه‌ای باشگاه آبی‌پوشان در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در اردبیل و بعد از اتمام بازی آبی‌پوشان اردبیل و شهرداری کاشان اظهار کرد: ازسری مسابقات لیگ دسته دوم عصر امروز یک بازی حساس در کاشان و بین تیم‌های شهرداری کاشان و آبی پوشان اردبیل برگزار شد که دو تیم در پایان  90  دقیقه تلاش به تساوی رضایت دادند.

فیاض صادقی ادامه داد: آغاز بازی با حمله تیم میهمان آبی پوشان اردبیل همراه شد و این تیم در 30 دقیقه اول کاملا برتر زمین و میدان بودند و 3 موقعیت خطرناک نیز روی دروازه فومن خلق کردند که با بدشانسی والبته بی‌دقتی بازیکنان در زدن ضربه آخر توپی از خط دروازه عبور نکرد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه آبی‌پوشان تصریح کرد: دقیقه 35 و بر خلاف جریان بازی این تیم میهمان بود که با شوتی از راه دور توپ را به تیر دروازه زد تا تیم میزبان هم خودی نشان دهد.

صادقی یادآور شد: در لحظات پایانی بازی داور یک پنالتی به سود کاشانی‌ها اعلام کرد که محمد سیدی برای این تیم موفق به گلزنی شد.

وی اظهار کرد: درست چند ثانیه بعد از این پنالتی برای کاشانی‌ها داور بازی از اعلام پنالتی به سود اردبیلی‌ها چشم پوشی کرد که این تصمیم داور با عصبانیت بازیکنان و کادر فنی آبی پوشان همراه شد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه آبی‌پوشان گفت: در نیمه دوم آبی‌پوشان به بازی هجومی خود ادامه دادند و سه موقعیت گل دیگر از دست دادند، خطرناک‌ترین موقعیت گل ضربه سر علی سلیمانی بود که دفاع کاشانی‌ها از خط دروازه توپ را دفع کرد تا همچنان بازی یک‌ بر صفر به نفع تیم میهمان در جریان باشد.

صادقی عنوان کرد: دقیقه 70 اسماعیل زنگی به جای نوید صبوری وارد میدان شد و حملات آبی‌پوشان در دقایق پایانی بیشتر هم شد.

به گزارش جوان  از اردبیل، اما در حالی که بازی به ثانیه‌های پایانی رسیده بود و کاشانی‌ها  قبل از سوت بازی جشن پیروزی به پا کرده بودند اسماعیل زنگی روی سانتر زیبایی داور احمدی به گل رسید تا آبی‌پوشان به حداقل لیاقت خود در این بازی که تساوی بود دست بیابد و بدین ترتیب هفته دوم هم برای آبی پوشان با تساوی به پایان رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر