کد خبر: 808881
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
با حضور استاندار هرمزگان تحقق یافت ؛
خط هوايي پرواز بندرعباس ابوموسی و بندرعباس جاسک با حضور دكتر جاسم جادری استاندار هرمزگان راه اندازی شد.

استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح این دو خط هوایی در فرودگاه بین المللی بندرعباس، گفت: این هواپیما از نوع یاک روسی با ظرفیت 17 مسافر است که روزانه  در مسیر هوایی بندرعباس ابوموسی و بندرعباس جاسک تردد می کند.

جاسم جادری افزود: این پرواز با قیمت مناسب مسافران را جابه جا می کند و شرکت هواپیمایی پویا وابسته به سپاه پاسداران این خط هوایی را برای مسافران ابوموسی و جاسک راه اندازی کرده است.

وي بيان داشت: هرمزگان 13 فرودگاه دارد که باید با تسریع در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی مسیرهای پروازی کوتاه را با هواپیماهای با ظرفیت کم راه اندازي كرد.

استاندار هرمزگان با بيان اینکه تا پایان سال پرواز بندرعباس پارسیان راه اندازی می شود، تصريح كرد: با جذب و کمک سرمایه گذاران خارجی و داخلی فرودگاه های نیمه فعال هرمزگان فعال می شوند.

         افزايش 23 درصدي پروازهای داخلی کشور در چهار ماهه نخست سال جاري

مدیرکل نظارت بر فرودگاه ها و شرکت ها و موسسات هوانوردی کشور نيز در اين مراسم، عنوان كرد: در چهار ماهه نخست امسال ميزان پروازهای داخلی کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 23 درصد افزایش یافته است.

مرتضی دهقان افزود: بیش از 80 درصد مسافران از 20 درصد فرودگاه های کشور تردد می کنند.

وی گفت: با آزاد سازی خدمات حمل و نقل هوایی کشور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای توسعه و رونق ناوگان هوایی کشور در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل نظارت بر فرودگاه ها و شرکت ها و موسسات هوانوردی کشور تصريح كرد: با جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی فرودگاه های نیمه فعال با تردد هواپیماهای کوچک فعال می شوند.

دهقان با بيان اينكه 60 فرودگاه در کشور وجود دارد، خاطرنشان كرد: به طور متوسط بیش از سه هزار مسافر با 30 پرواز داخلی در فرودگاه بین المللی بندرعباس تردد می كنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر