کد خبر: 807991
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
با صرف هزینه ای بیش از 115 میلیارد و 480 میلیون ریال پروژه های برق رسانی این شرکت در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید .
حمیرا رحیمی

مدیر عامل این شرکت در مراسم افتتاح این پروژه ها گفت:همزمان با هفته دولت 28 طرح برق رسانی با هدف تامین برق مشترکین ،پایداری و تقویت شبکه ، بهینه سازی و اصلاح شبکه های برق در هفته دولت در شهرستان های شهرکرد،بروجن ، لردگان ، اردل ،فارسان ،کوهرنگ ،کیار، بن و سامان   افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهندس سید روزبه هاشمی احداث فاز اول شبکه دومداره 20 کیلو ولت پست شماره 2 شهرکرد تا میدان قمربنی هاشم ، احداث 4 فیدر خروجی از پست شهرکرد 2 و تکمیل فیدر 6 پست شهرکرد، احداث پایه‌های روشنایی ، بهینه‌سازی شبکه و نصب ترانس و تبدیل سیم به کابل جهت افزایش پایداری شبکه و رفع افت ولتاژ را از پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در شهرستان شهرکرد عنوان کرد.

وی همچنین احداث خط 3 مداره و تبدیل خط تک مداره به دومداره و احداث فیدر 4 آلونی ، احداث خط دومداره چنارمحمودی و تکمیل فیدر 8 لردگان و نصب ترانس و تقویت و توسعه شبکه در شهرستان لردگان و اصلاح شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف، بهینه سازی شبکه و نصب ترانس در شهرستان بروجن را از دیگر طرح های قابل اجرا در هفته دولت عنوان کرد.

مهندس هاشمی همچنین برقرسانی به سایت مسکن مهر و نصب روشنایی معابر و اصلاح فیدر پست فارسان ، احداث فیدر شماره 3 پست دشتک در اردل ، برقرسانی روستایی و تبدیل سیم به کابل در کوهرنگ و پروژه های بهینه سازی ،احداث و تقویت  شبکه در کیار سامان و بن را از جمله دیگر پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد.

شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری 340 هزار مشترک برق در بخش های خانگی ، کشاورزی ،تجاری و صنعتی را تحت پوشش دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر