کد خبر: 807188
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۹
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش قشم خبرداد:
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش قشم پس از انعقاد تفاهم نامه با بانک ملت جزیره قشم، از اعطای وام 10 الی 40میلیونی بدون سپرده بانکی، بدون ضامن و در کمترین یک ماه برای فرهنگیان این ناحیه آموزشی خبرداد.

عطالله میرزاده با تقدیر از همکاری وهمیاری مسئولین بانک ملت با قشر خدوم  و پرتلاش فرهنگیان، اظهار داشت: با انعقاد تفاهم نامه با مسئولین بانک ملت شهرستان قشم در کمترین زمان، امکان تسهیلات بانکی تا سقف 400میلیون ریالی برای فرهنگیان شهرستان قشم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات بدون سپرده بانکی می باشد، خاطر نشان کرد:این تسهیلات شامل مبالغ 100الی 400 میلیون ریالی می باشد که فقط با ضمانت نامه مدیریت آموزش وپرورش قابل پرداخت است و نیازی به دردسرهای پیدا کردن شخصی برای ضمانت افراد نیست .

عطالله میرزاده افزود: پرداخت تسهیلات 18 درصد با بازپرداخت  48 ماهه می باشد که سالانه به 250 فرهنگی اعطاء می گردد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش قشم تصریح کرد: از دیگر بندهای تفاهم نامه بانک ملت با آموزش وپرورش قشم ، اعطای وام 20 میلیون ریالی به صورت قرض الحسنه برای تعداد 120 فرهنگی در طول یک سال می باشد.

این مسئول از نصب دو خودپرداز بانک ملت و بانک ملی در محوطه آموزش وپرورش شهرستان قشم خبر داد و اضافه کرد: برای ارتقاء رفاه فرهنگیان و خرید اقساطی برخی اقلام ضروری، حوزه تعاون این ناحیه آموزشی اقدام  به انعقاد قرارداد با فروشگاه های لوازم خانگی، فرش وموکت، دندانپزشکی، موتورسیکلت و فروشگاه رفاه کرده است. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر