کد خبر: 806440
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
علی دایی:
سرمربی تیم نفت تهران گفت: ما در حد وسع و توانمان از تیم آبی‌پوشان اردبیل برای موفقیت در لیگ دسته دو حمایت می‌کنیم.

به گزارش جوان از اردبیل، علی دایی در دیدار با مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان استان اردبیل با اعلام حمایت کامل از آبی‌پوشان و نماینده فوتبال استان در لیگ دو اظهار کرد: آماده هستم برای پیشرفت فوتبال اردبیل هر کاری که از دستم برآید و هر امکاناتی که مناسب تیم شهرم باشد، در اختیار این تیم بگذارم تا این تیم فصل خوبی را در لیگ دو داشته باشد.

وی تصریح کرد: هر چند امتیاز شهرداری به آبی‌پوشان واگذار شد اما مسؤولان استانی باید از این تیم حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: چرا که اداره باشگاه فوتبال آن هم بر عهده یک شخص کار بسیار سختی است که امیدوارم مسؤولان شهرمان این تیم را حمایت کامل کنند.

در این دیدار مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان اردبیل نیز که به همراه سرپرست و کهنمی پیشکسوت فوتبال اردبیل در محل اقامت علی دایی در هتل سپید سرعین حاضر شده بود، با قدردانی از باشگاه نفت تهران و علی دایی بابت برگزاری دیدار دوستانه مقابل آبی‌پوشان، از عنایت دایی نسبت به تیم شهر خود قدردانی کرد.

حیدری در این دیدار از تشریح برنامه‌های خود و آبی‌پوشان اعلام کرد که قصد دارد با تیم‌داری در اردبیل، فوتبال اردبیل را دوباره به اوج برگرداند.

وی بیان کرد: برای این کار نیاز به حمایت بزرگان فوتبال و مسؤولان استانی داریم تا بتوانیم برنامه‌های خود را به بهترین شکل به اجرا درآوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر