کد خبر: 805470
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان مطرح کرد:
مدیرکل آموزش و پرورش و دبیر شورای آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آموزش و پرورش هرمزگان با روحیه ی عالی دست اندرکاران و بهره گیری از همه توان و ظرفیت های خود به استقبال سال جدید تحصیلی می رود.

 دانش هاشمی پوردر نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان افزود: سال جدید تحصیلی با حدود 318هزار دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی آغاز خواهد شد و آموزش و پرورش هرمزگان برای فراهم شدن بستر مناسب تحصیل دانش آموزان نگاه دقیق به چالش ها و مشکلات دارد و این مهم را به دقت و با توجه به جزیی ترین مسائل در متن برنامه های راهبردی خود دارد.

 وی همچنین گفت:درسراسر استان هرمزگان ، شوراهای آموزش و پرورش در آستانه شروع سال تحصیلی جهت تحقق اهداف تعیین شده، جلسات خود را به طور منظم و با پیگیری های مجدانه برگزار می كنند تا با بهره‌گیری از امكانات محلی و منطقه‌ای و كمك سایر نهادها و ارگان ها مشکلات را به نحو مطلوب برطرف كنند.

 دبیر شورای آموزش و پرورش با اشاره به همكاری و مشاركت جمعی در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش،گفت: شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان به ریاست مقام عالی دولت در استان در جهت تحقق هر چه بیشتر اهداف نظام تعلیم و تربیت اهتمام لازم را دارد که قطعا این پشتوانه مجموعه آموزش و پرورش را در نیل به اهداف خود دلگرم و توانمند می کند.

  به گفته هاشمی پور؛در اجرای سند تحول بنیادین و سیاست‌های راهبردی وزارت آموزش و پرورش، تلاش داریم با  ارتقای بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع ارزشمند انسانی و همچنین ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و گسترش عدالت آموزشی، نقش خود را در توسعه استان و کشور ایفا نماییم.

 مدیر کل آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تا شروع سال جدید تحصیلی پروژه مهر با تشکیل جلسات منظم ، نگرشی تحول گرا و نگاهی جامع به همه الزامات اجرایی در بحث آماده سازی مدارس دارد و  بستر لازم را برای شروع سال تحصیلی جدید فراهم خواهد کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر