کد خبر: 802780
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
در کارخانه حجاب شهرکرد
معاون هماهنگی گروه هلدینگ گسترش پایا صنعت سینا با حضور در کارخانه حجاب شهرکرد افزود : کارخانه نساجی حجاب شهرکرد با 30 درصد ظرفیت اسمی ، سالانه حدود سه میلیون متر چادر مشکی تولید می کند.

عبدالرضا جدید ساز  در این  بازدید  گفت : کارخانه حجاب شهرکرد در  سال 69 توسط بنیاد مستضعفان  احداث شده  و مطابق برنامه ریزی های  صورت گرفته  تا پایان سال 96 به ظرفیت اسمی تولید می رسد. وی تصریح کرد :  ظرفیت اسمی تولید چادر مشکی این واحد تولیدی سالانه 10 میلیون متر  می باشد  که  با توجه به آمار و گزارش های رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت 70 میلیون متر چادر در سال مورد نیاز می باشد .
جدیدساز افزود : این واحد تولیدی حدود 14 درصد نیاز کشور به چادر مشکی را تامین می کند و برنامه ریزی های اجرای فازهای توسعه برای این واحد نساجی انجام شده است.
معاون هماهنگی گروه هلدینگ گسترش پایا صنعت سینا، میزان سرمایه گذاری این واحد تولیدی نساجی را یکهزار و 100 میلیارد ریال شامل سرمایه گذاری ارزی و ریالی عنوان کرد. وی از ارگان های رسمی وارد کننده چادر مشکی کشور خواست به سمت و سوی تولیدات داخلی سوق یابند و در انجام فازهای توسعه کارخانه نساجی حجاب شهرکرد مشارکت کنند تا جلوی واردات چادر مشکی به کشور گرفته شود. جدیدساز گفت : مقدمه های ورود این واحد تولید نساجی به بورس نیز فراهم شده  است.
مدیرعامل وعضو هیات مدیره کارخانه نساجی حجاب شهرکرد نیز در این دیدار گفت: این واحد تولیدی از سال 69 تاسیس و بعد از آن سال ها با فعالیت و الحاق به دیگر شرکت ها بزرگتر شد. میرمحمد تقی دانایی هوشیار افزود: این واحد نساجی با آخرین ماشین آلات روز دنیا و برای تولید چادر مشکی طراحی که انواع پرده، روسری نخی، ظریف، حریر و شیشه ای، ساتن، پیراهن، مانتو، مقنعه و شال تولید می کند. به گفته وی، تولید در این واحد در چهار بخش شامل آماده سازی نخ، مقدمه بافندگی، بافندگی با انواع ماشین آلات و قسمت رنگرزی و طرح پارچه انجام می شود.
دانایی هوشیار تصریح کرد: تنوع طرح و نقش در پارچه ها در این واحد نساجی نامحدود است و محصول ارائه شده برحسب سلیقه و سفارش مشتری اجرا می شود. وی با بیان این که خط تولید این واحد نساجی صرفا براساس قرارداد و خرید دانش فنی تعریف شده است، گفت: 30 درصد محصول تولید شده در واحد نساجی به طرف مقابل تحویل می شود و خرید دانش فنی و نام تجاری برای شرکت حجاب تضمین شده است. به گفته وی با راه اندازی فازهای تکمیلی و به ظرفیت کامل رسیدن این واحد نساجی برای 240 نفر فرصت شغلی فراهم می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر