کد خبر: 802232
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
در ایام دهه کرامت؛
مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در ایام دهه کرامت 50 هزار صلوات در حرم مطهر رضوی ختم می شود.

به گزارش خبرنگار جوان، به نقل از ستاد خبری جشن های دهه کرامت آستان قدس رضوی، علی امینی گازار با بیان این خبر ابراز کرد: اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی در نظر دارد در ایام دهه کرامت، ختم هزاران صلوات را، هدیه به حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار کند.

وی به ختم قرآن اشاره کرد و گفت: در این ایام باشکوه 5 هزار ختم قرآن هدیه به ساحت مقدس امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

امینی گازار ختم یک هزار صلوات خاصه امام رضا(ع) را از دیگر برنامه های اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت دانست و گفت: علاقه مندان برای شرکت در این ختم ها می توانند از ساعت 8 تا 13 و 16 تا 20 به واحد ختم تلاوت نور واقع در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی مراجعه و ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: زائران علاقه مند در شهرها و کشورهای مختلف نیز می توانند با شماره تلفن 051- 32002560  تماس گرفته و در این طرح عظیم شرکت کنند.

لازم به یادآوری است: واحد ختم تلاوت نور اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی با ارائه برنامه‌ای منظم، به زائران علاقه‌مند کمک می‌کند تا با تلاوت قرآن کریم و ذکر صلوات با کلام وحی و عترت انس بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار