کد خبر: 798231
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
برای سومین سال متوالی؛
شهرستان گتوند با کسب میانگین نمره 10.75 در امتحانات سال سوم متوسطه برای سومین سال متوالی رتبه نخست آموزشی خوزستان را به خود اختصاص داد.
یوسف علیدادی مدیر آموزش‌وپرورش گتوند دستیابی به این موفقیت را حاصل همت و پشتکار فرهنگیان، دانش‌آموزان و شورای پشتیبانی آموزش‌وپرورش شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد: در سال تحصیلی جاری نیز شاهد تکرار این موفقیت باشیم.
وی با اشاره به این‌که معیار سنجش رتبه آموزشی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه است، گفت: شهرستان گتوند علاوه بر درصد قبولی در میانگین قبولی نیز رتبه اول استان را کسب کرد که این موفقیت درسال‌های ۹۴ و ۹۳ نیز تکرار شده است.
مدیر آموزش‌وپرورش گتوند با تأکید بر اهمیت امتحانات نهایی سال سوم متوسطه اظهار داشت: ارزشیابی و امتحانات عامل مهمی برای شناسایی توانمندی دانش‌آموزان است و آموزش‌وپرورش در راستای فرایند یاددهی و یادگیری همواره به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته است.
علیدادی همچنین داشتن برنامه‌های دقیق آموزشی سالیانه، پشتکار و همت کارشناسان و مدیران مدارس، ایجاد فضای صمیمی و همدلی را از دیگر عوامل این موفقیت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود 11 هزار و 500 دانش‌آموز در مناطق شهری و روستایی و یک‌هزار و 600 دانش‌آموز عشایری شهرستان تحصیل می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر