کد خبر: 797586
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هم اینک چهار هزار نفر ثبت نام شده، پالایش شده متقاضی مسکن، بدون واحد مسکونی در این استان هستند.
حمیرا رحیمی
محسن حیدری با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری مسکن مهر مازاد وجود ندارد، اظهار داشت: افراد بدون مسکن متقاضی واحد مسکونی، شامل افراد زیرپوشش نهادهای مختلف و افراد عمومی هستند.
به گفته وی، در صورتی که طرح مسکن اجتماعی از سوی دولت در استان ها اجرا شود، افراد متقاضی مسکن پشت نوبت در اولویت برای دریافت واحد مسکونی هستند.حیدری گفت: 22 هزار و 428 واحد مسکن مهر در استان احداث شده است که از این تعداد 13 هزار و 800 واحد طرح انبوه سازان و مابقی شرکت های تعاونی است.به گفته وی، هم اینک یکهزار و 850 واحد با میانگین 95 درصد از تعهدات انبوه سازان و دو هزار و 400 واحد با میانگین 85 درصد از تعهدات تعاونی ها، نیمه تمام باقی مانده و به افراد تحویل نشده است که مطابق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال، تمامی واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر به متقاضیان تحویل شود. وی با بیان اینکه کمبود اعتبار دولتی مانع تکمیل شدن واحدهای مسکن مهر شده است، گفت: بخش مهمی از واحدهای مسکن مهر استان همزمان با هفته دولت در استان بهره برداری و تحویل متقاضیان می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر