کد خبر: 791348
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
رییس هیات مدیره ستاد دیه هرمزگان خبر داد:
رییس هیات مدیره ستاد دیه هرمزگان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ، جشن بزرگ گلریزان برای برای کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در 13شهرستان استان برگزار می‌شود.اکبر سلیمانی افزود:جشن گلریزان بستر و زمینه ای برای جلب مشاركت ، مساعدت و كمك های مردم برای آزادی زندانیان آبرومند و نیازمند جرائم غیر عمد است.
ام البنین آمی احمدی

مدیرکل زندان های هرمزگان بابیان اینكه هیچ كس از آسیب و حادثه مصون نیست بر ترویج و تقویت فرهنگ ایثار در جامعه تاكید كرد و خواستارمشاركت مردم در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد شد.

سلیمانی برگزاری جشن گلریزان را فرصت تحكیم فرهنگ ایثار دانست و گفت: خیرین و نیکوکاران با توجه به توان و بضاعت خود وارد این عرصه شوند

رییس هیات مدیره ستاد دیه هرمزگان از وجود حدود ۱۰۰ زندانی جرائم مالی غیر عمد در زندان های استان خبر داد و خواستار حمایت و مشاركت مردم برای آزادی و بازگشت آنان به كانون گرم خانواده شد.

سلیمانی بدهی این افراد را  ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد وضمن دعوت از حضور خیرین و نهادهای دولتی برای شرکت در جشن گلریزان  گفت: نگاه های این زندانیان به  دست های بخشنده نیکوکاران دوخته شده است .

این مقام مسوول خاظرنشان کرد:این مراسم در بندرعباس۱۷ رمضان مصادف با ۳۰ خرداد و با حضور جمعی از خیران و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر