کد خبر: 791305
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
مدیر آموزش و پروش ناحیه یک بندرعباس خبرداد:
به‌منظور ارائه خدمات مطلوب سوادآموزی به مددجویان کم‌سواد و بی‌سواد زندانی تفاهم‌نامه‌ای با اداره زندان شهرستان بندرعباس منعقد شد که زندانیان کم‌سواد یا بی‌سواد 10 تا 60 سالی که مدت محکومیت آن‌ها بیش از 4 ماه است می‌توانند در کلاس‌های سوادآموزی، تحکیم و انتقال نام‌نویسی و مشارکت کنند.
ام البنین آمی احمدی

مدیر آموزش و پروش ناحیه یک بندرعباس گفت:بهمنظور ارائه خدمات مطلوب سوادآموزی به مددجویان کم‌سواد و بی‌سواد زندانی باانعقادتفاهم‌نامه‌ای با اداره زندان شهرستان بندرعباس مقررشد زندانیان کم‌سواد یا بی‌سواد 10 تا 60 سالی که مدت محکومیت آن‌ها بیش از 4 ماه است می‌توانند در کلاس‌های سوادآموزی، تحکیم و انتقال نام‌نویسی و مشارکت کنند.

 محمد قویدل افزود: تاکنون تعداد 17 زندانی بی‌سواد با مراجعه به رابط سوادآموزی آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس، اقدام به نام‌نویسی نموده و در کلاس‌های درس حضور یافته‌اند.

وی با بیان اینکه نظارت بر فعالیت آموزشی زندانیان توسط کارشناسان سوادآموزی انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مطابق تفاهم‌نامه 20 روز قبل از اتمام کلاس‌های سوادآموزی، رابط زندان آمادگی برگزاری امتحان زندانیان را به مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه یک اعلام می‌کند تا آزمون پایانی برگزار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر