کد خبر: 774911
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
سردار فضلی خبر داد:
جانشین فرمانده بسیج مستضعفین گفت: امسال بیش از یک‌میلیون و 300 هزار نفر از دانش‌آموزان در مقاطع مختلف مدارس پسرانه و دخترانه برای حضور در مناطق جنگی در قالب کاروان‌های راهیان‌نور نام‌نویسی کرده‌اند.
سردار علی فضلی در حاشیه برگزاری ویژه‌برنامه اعطای جایزه ملی شهید رهنمون  اظهار کرد: بیش از 85 درصد از نیروهای شرکت کننده در عملیات کربلای پنج افراد بسیجی بودند که توانستند در کنار دیگر رزمندگان، 28 روز به مقاومت جانانه بپردازند.
وی با اشاره به خاطرات مجروحیت خود در دوران جنگ تحمیلی افزود: تلاش‌ها و ایثارگری پزشکان در دوران جنگ تحمیلی باعث نجات بسیاری از افراد و بخشیده شدن دست و پا به آنها شد.
جانشین فرمانده بسیج مستضعفین با اشاره به سفر کاروان‌های راهیان‌نور به خوزستان تصریح کرد: سالانه تعداد بسیاری از هم‌وطنان که شمار آنها به 5 میلیون نفر می‌رسد در قالب کاروان‌های راهیان‌نور برای بازدید از یادمان‌های دوران دفاع مقدس به مهمانی شهدای این خاک مقدس سفر می‌کنند.
فضلی با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از این سفرها و همراهی کاروان‌های راهیان‌نور خاطرنشان کرد: امسال بیش از یک‌میلیون و 300 هزار نفر از دانش‌آموزان در مقاطع مختلف مدارس پسرانه و دخترانه برای حضور در این سرزمین در قالب کاروان‌های راهیان‌نور نام‌نویسی کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر