کد خبر: 774464
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر :
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: از بین ٩٩ شهر متقاضی پایتخت کتاب ایران، بوشهر توانست رتبه دوم را کسب کند.

حمیده ماحوزی افزود: طرح پایتخت کتاب ایران به منظور توسعه فرهنگی و ترویج کتاب‌خوانی و با هدف حمایت از برنامه ها، پیشنهادهای نو و ابتکاری با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی از سال ٩٣ در کشور شروع و امسال در دومین سال پیاپی اجرا شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته، استان بوشهر جزء ٥ استانی بود که از سوی دبیرخانه این جشنواره به عنوان نامزد کتاب ایران معرفی شد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته از بین طرح هایی که به دبیرخانه جشنواره پایتخت کتاب ایران ارسال گردید، استان بوشهر توانست به عنوان نامزد پایتخت کتاب ایران معرفی شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: امسال نیز شهر بوشهر با همکاری سازمان شهرداری،نهادهای دولتی و غیردولتی و تشکل های مردمی از بین شهرهای متقاضی پایتخت کتاب ایران، توانست رتبه دوم را کسب کند.

وی افزود: همه دستگاه های اجرایی و سازمان ها در امضای تفاهم نامه های طرح پایتخت کتاب شرکت فعالی داشتند اما بیشترین تعداد تفاهم نامه های امضا شده برای این طرح مربوط به شهرداری بوشهر است.

ماحوزی گفت: همچنین روستای چهار روستایی از توابع شهرستان گناوه نیز جزو چهار روستای برتر دوستدار کشور انتخاب شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان گفت:١٧ اسفند روستاهای برتر دوستدار کتاب به طور رسمی معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر