کد خبر: 772835
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر خبر داد:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر از اجرای آئین عروسی بوشهر، لباس، صنایع دستی ،سوغات محلی،در نمایشگاه بین المللی استان خبر داد.

ناصر امیرزاده در رابطه با غرفه بوشهر گفت : یکی از جذابیت های گردشگری ،تفاوت هایی است که در رسم و رسوم اقوام ایرانی دیده می شود که مردم و گردشگران را برای دیدن جذب می نماید که ما سعی کردیم این تفاوت های آیینی استان را در غرفه بوشهر به معرض دید مردم بگذاریم . 

وی با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های گردشگری است اظهار داشت: استان بوشهر درحوزه گردشگری ساحلی در کشور دارای بهترین ظرفیت دارد که حضور گردشگران در مواقع مختلف نشان از توانمندی این استان است.

امیرزاده با اشاره به اینکه اوج حضورگردشگران در ایام نوروز  آشکار می‌شود تصریح کرد: توانمندی گردشگری استان بوشهر در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری معرفی و شناسانده شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر  با بیان اینکه نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع هفته گذشته در تهران برگزارشد گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری با "تم” خانه ایرانی و شعار "میهمان ما باشید” با استقبال بی نظیر مردم و فعالان صنعت گردشگری مواجه شد که در این میان سالن ۳۸ که با دکور خانه ایرانی و حضور ۳۱ استان کشور آماده سازی شده، بیش از سایر سالن ها مورد توجه قرار گرفت.

امیرزاده خاطرنشان کرد: غرفه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با معرفی و جاذبه‌های بی نظیر این استان با استقبال بی سابقه بازدیدکنندگان مواجه شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر