کد خبر: 766716
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
رئیس فدراسیون والیبال :
رئیس فدراسیون والیبال از ثبت نام 70 بازیکن تراز اول دنیا از 18 کشور جهان از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا و جمهوری چک برای حضور در نخستین تور جهانی والیبال ساحلی کشور که در کیش برگزار می شود، خبر داد .

محمدرضا داورزنی در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: این مسابقه در بالاترین سطح دنیا برگزار خواهد شد و فرصت خوبی برای عرض اندام والیبالیست های استان های مختلف است.
وی بیان کرد: این دور از مسابقه ها از 25 تا 30 بهمن ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.
داورزنی با بیان اینکه توسعه والیبال ساحلی در استان های ساحلی در دستور کار جدی فدراسیون والیبال قرار دارد افزود: در این راستا برنامه های متنوعی برای استان های ساحلی کشور تدارک دیده شده است.
وی ادامه داد: برای رونق والیبال در کشور مقرر شده بخشی از منابع مالی مورد نیاز هیات والیبال استان های کشور تامین و همچنین وسایلی همانند توپ، تور، تیر والیبال، دستگاه پرتاب توپ به آنها داده شود.
داورزنی بیان داشت: به منظور تقویت تیم والیبال کشور برای حضور مقتدرانه در مسابقات انتخابی المپیک برنامه های مختلفی تدارک دیده شده که برگزاری دو اردوی آمادگی در اسفند امسال و فروردین سال آینده با حضور بازیکنان برتر لیگ از جمله این برنامه هاست.
وی گفت: بازی دوستانه با فرانسه، لهستان، برگزاری اردو در آلمان و کره جنوبی نیز از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای آماده کردن تیم ملی والیبال برای حضور مقتدرانه در مسابقات انتخابی المپیک است
داورزنی بیان داشت: بازی های انتخابی المپیک خرداد سال آینده به میزبانی ژاپن برگزار می شود و سعی بر این است که برای نخستین بار سهمیه حضور در بازی های المپیک را کسب کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر