کد خبر: 763756
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
در بوشهر صورت گرفت:
بازیکن ملی‌پوش بوشهری پرسپولیس و تیم ملی ایران گفت: شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند.

 مهدی طارمی بازیکن ارزنده بوشهری تیم ملی و باشگاه پرسپولیس تهران در اقدامی ارزشمند و فرهنگی به دیدار خانواده اولین شهید حرم استان بوشهر رفت.

طارمی که خود پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) در هیات محبین آل یاسین مسجد ولایت کوی صلح آباد بوشهر است به همراه تعدادی از اعضاء این هیات به دیدار خانواده شهید محمد احمدی جوان اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر در روستای باشی تنگستان رفت تا میزان ارادت خود به این شهید سرافراز مدافع حرم را ابراز کند.
ا قای گل این روزهای لیگ برتر فوتبال ایران در این نشست صمیمی گفت: دلبستگی شهدای حرم به ائمه اطهار قابل وصف نیست و کار بزرگ آنها در حافظه تاریخ عدالت خواهی مردم ایران ثبت و به یادگار می ماند.

وی اضافه کرد : شهید محمد احمدی جوان و دیگر شهدای مدافع حرم کشورمان که از جان خود برای حراست از کیان اسلام گذشته اند الگوهای خوبی برای جوانان به شمار می روند.

طارمی تصریح کرد : مملکت ما بر مبنای برکت خون شهدا استوار است و هرچه داریم از همه آنهایی است که بر اساس اعتقاد از نظام و دین دفاع می کنند.

بازیکن ملی پوش بوشهری تیم پرسپولیس تهران یادآور شد : شهیدان نعمت‌های گران‌بهایی هستند که کیان و آرامش امروز ایران به واسطه ایثارگری‌های آنان است.

وی ادامه داد : آرزو می کنم به عنوان مدافع حرم جان ناقابل خود را فدای ائمه اطهار کنم.

شهید «محمد احمدی جوان» متولد 1369 اهل روستای باشی از توابع بخش دلوار تنگستان روز تاسوعا  امسال در حال امداد رسانی و کمک به یک مجروح در حلب سوریه ، توسط تکفیری ها مورد اصابت ترکش قرار گرفت و پس از 43 روز به خیل شهدای حرم پیوست.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ـــ.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
0
فدات شم فداکارم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر