کد خبر: 763666
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
مدیرکل ارشاد البرز:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه در استان البرز 100 چاپخانه فعال وجودداردگفت: استان البرز ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه صنعت چاپ دارد.

سید موسی‌حسینی کاشانی در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره نویسنده و ناشر برتر استان البرز اظهار داشت: استان البرز از لحاظ فعالیت ناشران نیز جزو استان‌های برتر در کشور است و توانسته در این زمینه نیز صاحب نام باشد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به این قشر و حمایت از آنان از مهمترین اولویت‌های ما است افزود: یکی از این اقدامات راه‌اندازی سامانه اهل قلم است که می‌تواند گامی موثر در جهت شناسایی این قشر باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: از زمان راه‌اندازی این سامانه تاکنون 270 نفر ثبت نام کرده‌اند که نشان دهنده فعالیت خوب نویسندگان در این استان است.

حسینی کاشانی تأکید کرد: با شناسایی این سامانه علاوه بر شناسایی فعالان هنری در این عرصه نویسندگی می‌توانیم آنان را به درستی ساماندهی کرده و زمینه‌های فعالیت بیشتر آنان را نیز فراهم کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از برگزاری جشنواره شناسایی نویسندگان، ناشران و چاپخانه‌داران استان البرز خبر داد و گفت: با برگزاری این جشنواره از برترین‌های این حوزه تقدیر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اظهار داشت: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده آثار افراد منتخب در این جشنواره مورد حمایت قرار گرفته و ارشاد کتاب‌های آنان را خریداری می‌کند.

حسینی کاشانی از دیگر برنامه‌های حمایتی برای ناشران برتر استان البرز را فراهم کردن زمینه‌های حضور این افراد در نمایشگاه بین‌المللی تهران عنوان کرد.

وی در ادامه از حمایت سه کتاب اولی برای چاپ و انتشار نیز در این جشنواره خبر داد و بیان داشت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره از  تا 25دی ماه مهلت دارند تا به صورت اینترنتی نام نویسی کنند.

به گفته حسینی کاشانی مراسم اختتامیه این جشنواره دهه فجر برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار